AndroidHealthClinic

K-1 World Grand Prix Finals 2004

• Topic Starter Topic Starter
Moontribe zei:
Was zeker erg leuk vandaag! Vooral die puramuk (ik weet niet precies hoe je dat spelt!?), maar die extra ronde vond ik echt zeer onterecht, want puramuk maakte echt gehakt van die masato. :rolleyes:

Buakaw Por Puramuk is echt een beest.

Ik heb het geluk gehad om met hem samen te mogen trainen in Thailand :)

de leeuw zei:
Botha gewonnen van Banner ???
What the **** is er dan gebeurd ???
Kan Botha opeens goed trappen ofzo ???

JLB had in principe gewoon moeten winnen. Helaas kreeg hij weer last van z'n arm (wat 'ie nog te danken heeft aan Hoost, de finalepartij van 2002) en dat heeft hem uiteindelijk de das om gedaan.

JLB zal helaas nooit meer z'n oude niveau kunnen halen door die stalen plaat in z'n arm.

BTW maandag 18 oktober zenden ze de Final Elimination uit op Eurosport.

Voor alle duidelijkheid, het event van de foto's dus ;)

No prob

Zodra de finals in december geweest zijn zal ik hier de pics ervan posten.

de hoge trapen van Remy zien er echt bruut uit, voor al de flying knee.

wanneer wordt er weer wat uitgezonden op Eurosport?

Als er niks verandert is er gewoon elke maandagavond Fight Club op Eurosport van 20.30 - 22.30

Voor de datum van de uitzending v/d Final Elimination, zie mijn post hierboven ;)

Fight Club wordt BTW ook elke week herhaald op zondag en soms ook nog op andere dagen.

jammer dat JLB er niet bij is, een van van mijn favo's en toch ook wel jammer dat ze er niet een 'freak' standaard bij doen, bijv die sumo of die grote amerikaan

Ik hoop dat JLB in staat is om aan die superfight tegen zijn landgenoot Abidi deel te nemen want die twee hebben nog een rekening te vereffenen.

REMY gaat weer winnen!!!

Ik denk dat Remy in de finale komt tegen Sefo.

En ik hoop ook dat het weer een mooi verassende grand prix wordt
net zoals vorig jaar!!

I LIKE K1

wanneer word de finale uitgezonden ?

Geen flauw idee, is volgens mij nog niet bekend.

Ik hoop diezelfde maand nog maar het zal zoals gewoonlijk wel weer langer duren.

Wat een coole high kick trouwens van Bonjasky in de laatste ronde, echt super. :cool:

En die highkick dan van Iggy, die die Thai met een vage reflex net ontwijkt :eek:

Ja inderdaad, ik heb het net gezien. :eek:

Als die raak was geweest..... :o

TongPo zei:
En die highkick dan van Iggy, die die Thai met een vage reflex net ontwijkt :eek:
Woow heeft die Thai effe geluk gehad zeg,ik had die eigenkijk liever raak gezien:eyebrow: .
Die highkick van Remy was ook super efficient.

Ik denk niet dat 'ie het overleefd zou hebben, die highkicks van de red scorpion zijn dodelijk...

Het schijnt trouwens dat de arts van Iggy hem afgeraden had om te gaan vechten, omdat hij vlak voor het gevecht ziek was. Samen met die knieblessure zou dat de reden zijn voor z'n verlies, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat die Thai heel goed met het verschil in lengte en gewicht is omgegaan.

Terug
Naar boven