Fitness Seller

Kai Greene terug in de USA

hij heeft gelijk!!!

**** de gayheid in the past. Deze kerel is vet! :D

Op de een of andere manier zie ik er wat Ronnie trekjes in ofzo. De gezichten die hij trekt de opmerkingen. Potverdomme wat kan die kerel vreten waar laat hij het. ff 8 duizend kcal in 1 maaltijd ofzo. als het nie meer is.

haha de t*ring, volgens mij gaat ie zwaar over z'n nek als ie dit allemaal binnen heb :D

altijd leuk om die mensen te zien kijken als je blijft bestellen. doen ze al bij kleine bestellingen, laat staan bij een beer als kai:D

hahahaha mooi man.

heeft ie na de ac ook nog de australian pro gewonnen:D

**** die handen als hij schrijft :eek:

edit: hier vindt je sirloin terug :)
beef-cuts-L.gif

Laatst bewerkt:
Haha ik ken het gevoel, net zoals Kai het zegt, als je lange tijd op dieet bent geweest kan je het echt waarderen.
Wedstrijdatleten die lange tijd streng aan het dieeten zijn geweest kijken echt uit naar hun maaltijd na de wedstrijd.
Vorig jaar was dat de eerste beste mac die we tegen kwamen.
Wat een genot. En toen ik thuis kwam ging er nog een hele liter bak bananen/caramel ijs van hertog er door heen. JAMMIE!!

90$ aan fast food! JESUS! :eek:

Haha ik ken het gevoel, net zoals Kai het zegt, als je lange tijd op dieet bent geweest kan je het echt waarderen.
Wedstrijdatleten die lange tijd streng aan het dieeten zijn geweest kijken echt uit naar hun maaltijd na de wedstrijd.
Vorig jaar was dat de eerste beste mac die we tegen kwamen.
Wat een genot. En toen ik thuis kwam ging er nog een hele liter bak bananen/caramel ijs van hertog er door heen. JAMMIE!!

Daar kijk ik zooooooooooooooooooooo naar uit nu :D!! Nog ff volhouden :(

Aaron je bent nu flink aan het laden dude. Nog ff en ja kan genieten.
Ik moet nog 2,5 week aan het cutten, daarna begint de fun part met laden.
Ik mag er gelukkig weer wat hoge carbs dagen in gooien, want anders ga ik te snel.
En wat ik ook leuk vindt zijn de booschappen die ik insla voor na de wedstrijd.
Damn mijn hele kar ligt dan vol met lekkernijen:p

redelijk ziek :D

Herkenbaar van na de wedstrijd ja, na de YBF had ik ook nog zo'n 6k weeggegeten in 2 uur.

Aaron je bent nu flink aan het laden dude. Nog ff en ja kan genieten.
Ik moet nog 2,5 week aan het cutten, daarna begint de fun part met laden.
Ik mag er gelukkig weer wat hoge carbs dagen in gooien, want anders ga ik te snel.
En wat ik ook leuk vindt zijn de booschappen die ik insla voor na de wedstrijd.
Damn mijn hele kar ligt dan vol met lekkernijen:p

Daarnet mijn boodschappen gedaan :D, maar dinsd moet ik wel ff terug op dieet voor de Hercules he Ibo d ;)

Daarnet mijn boodschappen gedaan :D, maar dinsd moet ik wel ff terug op dieet voor de Hercules he Ibo d ;)

HA HA die Aron:DDus je gaat ff 1 dagje genieten en dan weer opnieuw blazen begrijp ik. Goed hoor. Je ziet er super uit voor zover ik heb kunnen zien op de foto's. Ik zit morgen in het publiek. Knallen jongen.
Volgende week zondag zal ik je achter zien bij de Hercules. Jij gaat 1 klasse eerder op dan ik dus zullen we elkaar zeker treffen.

HA HA die Aron:DDus je gaat ff 1 dagje genieten en dan weer opnieuw blazen begrijp ik. Goed hoor. Je ziet er super uit voor zover ik heb kunnen zien op de foto's. Ik zit morgen in het publiek. Knallen jongen.
Volgende week zondag zal ik je achter zien bij de Hercules. Jij gaat 1 klasse eerder op dan ik dus zullen we elkaar zeker treffen.

Thx Reus!!! Ik zal je wel herkennen in het publiek he, kan je wss moeilijk naast kijken :D! Tot morgen!

Greetz

Terug
Naar boven