denk dat hij zo'n eetwedstrijd bedoeld oid.

http://www.youtube.com/watch?v=w4BU2pOLvxA
beat that, 17k kcal in 12 minuten de t*ring

Dit waren 53 hotdogs, in 2007 63 in 12 minuten en 2008 59 in 10 minuten. Ongelofelijk
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zo boefe jong, die kan beter meedoen aan zo ne contest

Haha ik ken het gevoel, net zoals Kai het zegt, als je lange tijd op dieet bent geweest kan je het echt waarderen.
Wedstrijdatleten die lange tijd streng aan het dieeten zijn geweest kijken echt uit naar hun maaltijd na de wedstrijd.
Vorig jaar was dat de eerste beste mac die we tegen kwamen.
Wat een genot. En toen ik thuis kwam ging er nog een hele liter bak bananen/caramel ijs van hertog er door heen. JAMMIE!!
!! Nog ff volhouden 

denk dat hij zo'n eetwedstrijd bedoeld oid.
http://www.youtube.com/watch?v=w4BU2pOLvxA
beat that, 17k kcal in 12 minuten de t*ring
Dit waren 53 hotdogs, in 2007 63 in 12 minuten en 2008 59 in 10 minuten. Ongelofelijk
Aaron je bent nu flink aan het laden dude. Nog ff en ja kan genieten.
Ik moet nog 2,5 week aan het cutten, daarna begint de fun part met laden.
Ik mag er gelukkig weer wat hoge carbs dagen in gooien, want anders ga ik te snel.
En wat ik ook leuk vindt zijn de booschappen die ik insla voor na de wedstrijd.
Damn mijn hele kar ligt dan vol met lekkernijen![]()
, maar dinsd moet ik wel ff terug op dieet voor de Hercules he Ibo d 
Daarnet mijn boodschappen gedaan, maar dinsd moet ik wel ff terug op dieet voor de Hercules he Ibo d
![]()
Dus je gaat ff 1 dagje genieten en dan weer opnieuw blazen begrijp ik. Goed hoor. Je ziet er super uit voor zover ik heb kunnen zien op de foto's. Ik zit morgen in het publiek. Knallen jongen.HA HA die AronDus je gaat ff 1 dagje genieten en dan weer opnieuw blazen begrijp ik. Goed hoor. Je ziet er super uit voor zover ik heb kunnen zien op de foto's. Ik zit morgen in het publiek. Knallen jongen.
Volgende week zondag zal ik je achter zien bij de Hercules. Jij gaat 1 klasse eerder op dan ik dus zullen we elkaar zeker treffen.
! Tot morgen!