XXL Nutrition

Kai greene trains chest 8 days out.

valt die dikke gut bij jullie niet op? hoop datie em voor de olympia goed weg werkt

Manmanman, ik kan echt niet wachten tot de O! Het blijft allemaal speculeren nu, zeker als Kai zn trui aanhoudt. Ik ben zo benieuwd hoe alle toppers er tijdens de prejudging uitzien. Dan kunnen we pas echt beginnen met voorspellen.

als je de filmpjes maar niet opeet niet haha :D

valt die dikke gut bij jullie niet op? hoop datie em voor de olympia goed weg werkt

Het zal hier ook voor een groot gedeelte volle maag en veel water zijn wat er in ze maag zit, tijdens de westrijd is dat heel anders ;)

---------- Post toegevoegd Wed 14 Sep 2011 om 10:31 ----------

Zou wel willen weten hoe die er bij zou staan als hij nog wel met zijn vorige trainer zou trainen.

Dan zal hij er waarschijnlijk minder uitzien, blijkbaar is oscar niet zoon geweldige trainer anders trainde hij Kay nog wel.. hij heeft de olympia 2010 ook helemaal voor hem verkloot en vanaf toen zonder oscar is ie wel weer enorm gegroeid :eek:

Wat een neusgaten heeft hij :roflol:

Oscar, de man die mannen zwanger maken kan..

Het zal hier ook voor een groot gedeelte volle maag en veel water zijn wat er in ze maag zit, tijdens de westrijd is dat heel anders ;)

---------- Post toegevoegd Wed 14 Sep 2011 om 10:31 ----------

Dan zal hij er waarschijnlijk minder uitzien, blijkbaar is oscar niet zoon geweldige trainer anders trainde hij Kay nog wel.. hij heeft de olympia 2010 ook helemaal voor hem verkloot en vanaf toen zonder oscar is ie wel weer enorm gegroeid :eek:

Ik dacht dat hun een zakelijke vete hadden? Kai vond dat Oscar hem had opgelicht ofso.

Terug
Naar boven