sedge
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
6 per dag, dus totaal 48 gram. Kan nog naar 9 gaan maar ben nu even off. Dus volgende cycle zie ik vanzelf of het veel verschil maakt
Ik twijfel al een tijdje over het kopen van ephedrine.
Wat als de douane het onderschept?
Ga je hier niet heel erg van zweten?
Mijn vriendin heeft MSJ en Kaizen genomen, MSJ is ietsje ondergedoseerd, maar dan neem je toch gewoon eentje extra..
MSJ is de levertijd ook veel sneller.
+1
Vetrouw het niet echt.. Daarom betaal ik nu 50euro voor 100tabs :clownface:
Hoe weet jij dat er slechts 5mg inzit?Ietsje? Je betaalt voor 30mg, maar er is slechts 5mg. Als je mij vraagt, zou ook Sida Cordifolia kunnen zijn.
Dus MSJ, non merci. En Belgie, is Endrine de beste optie, en NL Kaizen.
Brievenbus
---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 12:04 ----------
Binnenkort zal ik de Phentermine reviewen. Die komt van zelfde leverancier.
User rotjoch, post #15, seems legit. Hoe weet jij dat 2 caps goed zijn? Ik vergelijk met Kaizen 8mg en de effecten zijn self slechter. Ik denk sowieso dat het uitendelijk Sida Cordifolia is. Hoe man jij MSJ vertrouwen als zij caps verkopen die zwaar ongedoseerd zijn?(whatever de exakte Dosis is)
Maar misschien iemand kan dat en de labo testen.
Sida Cordifolia en Ma Huang zijn geen witte poeders.
Dat klopt, hoe weet je dat MSJ niet pseudoephedrine, synephrine of wat anders is? Mijn indruk is slechts heel persoonlijk, maar ik find dat de buzz van Sida Cordifolia (Bulkpowders) = buzz MSJ. Maar goed, Endrine is uitendelijk de beste optie voor mij.