Fitness Seller

Kaizen Ephedrine vs MSJ Ephedrine HCL

Ik heb ook MSJ, Kaizen en Endrine gehad (Sida Cordifolia, etc. Ook)

Mijn indruk: 8mg Kaizen > 30mg MSJ

Dus MSJ is heel duur at the end of the day en ik ben niet zeker dat het ephedrine is. Maar ik koop Endrine, 225mg Ephedrine voor 3,8 € en het is belgische (Pharma)kwaliteit. Maar goed, als je zegt, als niemand laat de MSJ testen, zullen wij nooit weten wat de caps really bevatten.

Waar koop je die mbonheur

• Topic Starter Topic Starter
Ervaring met Kaizen, Thermoburn en MSJ. MSJ lijkt the real deal maar wel ondergedoseerd.

Zou voor Kaizen gaan als je NL bent. Endrine voor Belgen

Kan je die endrine in nl ook ergens vandaan bestellen?

Kaizen moet toch helemaal vanuit canada komen?

Yes, Canada.

Dat klopt, hoe weet je dat MSJ niet pseudoephedrine, synephrine of wat anders is? Mijn indruk is slechts heel persoonlijk, maar ik find dat de buzz van Sida Cordifolia (Bulkpowders) = buzz MSJ. Maar goed, Endrine is uitendelijk de beste optie voor mij.

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 13:05 ----------

Je bent niet de eerste klant uit EU, etc.

Kaizen sowieso vele beter als msj. Bij msj weet je niet hoeveel je neemt. Kwaliteit is ondermaats. En endrine??? Waarom zou je dat nemen, is 0,3mg efedrine per druppel en vies. Koop gewoon Kaizen.

Kaizen sowieso vele beter als msj. Bij msj weet je niet hoeveel je neemt. Kwaliteit is ondermaats. En endrine??? Waarom zou je dat nemen, is 0,3mg efedrine per druppel en vies. Koop gewoon Kaizen.

Endrine is 7,5mg/g
Fles = 30ml, dus ~ 225mg efedrine voor 3,5€ en het is niet HCL, maar anhydro

In mijn geval, dus (na mijn ervaringen) 0,35€ per dosis en ik kan het in iedere apotheek kopen. Een beetje water en het is niet zo vies :)

Maar Kaizen is ook een topper

Endrine is 7,5mg/g
Fles = 30ml, dus ~ 225mg efedrine voor 3,5€ en het is niet HCL, maar anhydro

In mijn geval, dus (na mijn ervaringen) 0,35€ per dosis en ik kan het in iedere apotheek kopen. Een beetje water en het is niet zo vies :)

Maar Kaizen is ook een topper

Mooie berekening maar hoe weet jij dat 1ml 1g weegt? 0,3mg/druppel zijn aardig wat druppels per dosis! 100 druppels dus.

Mooie berekening maar hoe weet jij dat 1ml 1g weegt? 0,3mg/druppel zijn aardig wat druppels per dosis! 100 druppels dus.

Voor vloeibare spullen is het een goede approx, maar de indicaties met de druppels zijn een beetje :confused:

In de gym nemen vele mensen Endrine, 5-7 dosis per fles, maar er zijn geen 500 druppels imho

Moet ik wat research doen, maar ik kan niet geloven dat ik alleen placebo effecten heb gehad en dat de bodybuilders van mijn gym ook :sly:
zijn.

Als Kaizen user denk ik ook dat ik de producten kan vergelijken

wat is het verschil tussen ephedrine hcl en ephedrine uit sida cordifolia

Al iemand ervaring met de phentermine van slimshop?

Kaizen Ephedrine binnen:D

Kreeg vorige week vrijdag de mail dat ze hadden verstuurd. Is prcs een week onderweg geweest.

Phentermine review onderweg

Kaizen Ephedrine binnen:D

Kreeg vorige week vrijdag de mail dat ze hadden verstuurd. Is prcs een week onderweg geweest.

hoeveel zakjes besteld? ga ook bestellen denk ik bij gorilla jack en dan 3 zakjes vanwege de prijs

heb je je goed ingelezen over de stof? heb wat gelezen over dat t flinke troep is en veel nep in omloop is omdat t in de meeste landen illegaal is.

Ik had 6 zakjes besteld. Ook met de verzendkosten vallen de kosten dan nog mee..

Nooit geschoten is altijd mis...

Als je die kaizen neemt moet je daar dan ook nog caffeine bij nemen of is kaizen genoeg om als fatburner te gebruiken?

Terug
Naar boven