SjaakadeliC
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 245
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maakt geen reet uit wat de max snelheid is, ik rijd doorgaans altijd 25 tot 30km/h te hard om een punt te sparen. Dus dat word mooi 170 janken dan![]()

Lijkt mij niet, zie je volgens mij ook in het buitenland niet gebeuren.
minder boetes ---> dus geld weer weg
ps ik ga op PVV stemmen, want dan mag je 140![]()
. Muv ato's die die snelheid niet halen
Goed plan, gewoon tussen 19h30 en 06h30 de snelheid naar 140 km/u verhogen. Hier kunnen ook eigenlijk geen valide argumenten tegen gebracht worden behalve dat de staat wat minder inkomsten krijgen aan snelheidsboetes.
Ik moet niet veel klagen omdat ik geen rijbewijs heb, maar: gebruik de rechterbaan dudede stap van 130 naar 150 is toch echt wel ontzettend groot hoor. 130 is gewoon een lekkere snelheid om te cruisen als je van eindhoven naar utrecht moet ofzo, maar 150 ben je toch echtwel al aan het racen...

Ik moet niet veel klagen omdat ik geen rijbewijs heb, maar: gebruik de rechterbaan dude![]()

De toekomstige slachtoffers van verkeersongelukken zullen het nieuwe kabinet dankbaar zijn. Er zullen best wel weer vergelijkingen opduiken met andere landen maar die andere landen zijn ook vaak echt anders. Snelheidsbeperkingen zijn niet voor niks opgeworpen, Nederland is qua wegennetwerk niet direct vergelijkbaar met de racebanen in Duitsland waar je nog veel harder kan knallen.
Bend the trend, gewoon omdat het kan.