XXL Nutrition

Kan dit bij elkaar als stack?

Kentius

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
92kg
Vetpercentage
11%
Hey , ik ben kenny en ben nieuw op dit forum.
19 jaar en train al 2 jaar..

Ik heb een vraag.. ik kijk al erg lang op dit forum zonder me daar bij aan te melden..

ik heb alpha x nu voor drie weken en ben er erg tevreden over... ruim 2,3 kilo aangekomen en goede spierdefinitie van gekregen..

Het nieuwe hghup van applied nu... blabla die naam ken ik niet uitspreken of typen..
Maar het lijkt me een goede combinatie om samen met alpha x te doen want dat wordt ook aanbevolen..
Ik dacht, waarom kan ik ook niet alpha x en hghup combineren met bijvoorbeeld superpump250 en sizeon .. of alleen superpump of alleen noxplode of crack of iets..

Wat zou daarvoor het beste werken?
Of zou de stack waar ik aan zit te denken:

alpha x
Hghup
Superpump/noxplode
sizeon/ andere creatine..

Ik hoop snel te horen.

Dat kan allemaal prima.. geen probleem..

Als je geld over hebt is het wel te doen ja.

zonde van je geld! ga gewoon trainen!

• Topic Starter Topic Starter
Okee dankjewel..

Maar welke supplementen zou je toevoegen aan de black attack stack?

Welke creatine en welke pre workout ?

Okee dankjewel..

Maar welke supplementen zou je toevoegen aan de black attack stack?

Welke creatine en welke pre workout ?

Je zou als pre-workoout de Hulk Force kunnen voegen. Dan hoef je niet apart Creatine te gebruiken want dat zit er al ruim in. Verder is de Hulk Force door zijn samenstelling ook gelijk post-workout, dus aan dat ene product heb je dan genoeg! (zit vol Creatine, Beta-alanine, Dextrose, waxy mais, mineralen en BCAA's. Allemaal hoog gedoseerd)

nog meer betere suggesties?

Zoveel mogelijk en zo duur mogelijke supps nemen. Dan word je pas een beest. Jeweetselluf

2,3kilo wat voor voedingsschema heb je dan erbij?? want lijkt me sterk dat je van de alpha-x 2,3 kilo massa wint :roflol:

ik ben van 74.5 naar 76 gegaan , dit is mijn laatste week met Alpha x..
ik heb een andere weightgainer genomen tegelijk met Alpha x..

Dat zal natuurlijk ook helpen maar zeker de Alpha x heeft me sneller spieropbouw en spierdefinitie gegeven.

Mijn voedingsschema ga ik natuurlijk niet zomaar ff neerzetten op een forum.. gewoon goed eten en koolydraat en eiwit rijk voedsel naar binnnen alleen!

ik ben van 74.5 naar 76 gegaan , dit is mijn laatste week met Alpha x..
ik heb een andere weightgainer genomen tegelijk met Alpha x..

Dat zal natuurlijk ook helpen maar zeker de Alpha x heeft me sneller spieropbouw en spierdefinitie gegeven.

Mijn voedingsschema ga ik natuurlijk niet zomaar ff neerzetten op een forum.. gewoon goed eten en koolydraat en eiwit rijk voedsel naar binnnen alleen!

waarom zou je je voedingsschema hier niet neer plante:rolleyes: maakt toch geen reet uit als iemand dat leest

Omdat je dat zelf moet kunnen maken.
Jij weet wat je nodig hebt...

ff ontopic please!!

Week of 5 D-bol @ 40 mg p/dag

Terug
Naar boven