Kentius
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 11%
Hey , ik ben kenny en ben nieuw op dit forum.
19 jaar en train al 2 jaar..
Ik heb een vraag.. ik kijk al erg lang op dit forum zonder me daar bij aan te melden..
ik heb alpha x nu voor drie weken en ben er erg tevreden over... ruim 2,3 kilo aangekomen en goede spierdefinitie van gekregen..
Het nieuwe hghup van applied nu... blabla die naam ken ik niet uitspreken of typen..
Maar het lijkt me een goede combinatie om samen met alpha x te doen want dat wordt ook aanbevolen..
Ik dacht, waarom kan ik ook niet alpha x en hghup combineren met bijvoorbeeld superpump250 en sizeon .. of alleen superpump of alleen noxplode of crack of iets..
Wat zou daarvoor het beste werken?
Of zou de stack waar ik aan zit te denken:
alpha x
Hghup
Superpump/noxplode
sizeon/ andere creatine..
Ik hoop snel te horen.
19 jaar en train al 2 jaar..
Ik heb een vraag.. ik kijk al erg lang op dit forum zonder me daar bij aan te melden..
ik heb alpha x nu voor drie weken en ben er erg tevreden over... ruim 2,3 kilo aangekomen en goede spierdefinitie van gekregen..
Het nieuwe hghup van applied nu... blabla die naam ken ik niet uitspreken of typen..
Maar het lijkt me een goede combinatie om samen met alpha x te doen want dat wordt ook aanbevolen..
Ik dacht, waarom kan ik ook niet alpha x en hghup combineren met bijvoorbeeld superpump250 en sizeon .. of alleen superpump of alleen noxplode of crack of iets..
Wat zou daarvoor het beste werken?
Of zou de stack waar ik aan zit te denken:
alpha x
Hghup
Superpump/noxplode
sizeon/ andere creatine..
Ik hoop snel te horen.

maakt toch geen reet uit als iemand dat leest
Wat een onzin !