Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerlijk gezegd zou ik mijn lichaam kapot willen trainen lijkt me heel gaaf alleen ben bang om eerste stap te zetten en dat ik er niet meer vanaf kan komen. Ik durf ook niet naar een gym eerlijk gezegd.
---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------
De meeste bodybuilders hebben gespierde armen maar dunne polsen. Dit wil zeggen dat ze alleen getrainde armen hebben voor de rest geen kracht. Denk ik..
Eerlijk gezegd zou ik mijn lichaam kapot willen trainen lijkt me heel gaaf alleen ben bang om eerste stap te zetten en dat ik er niet meer vanaf kan komen. Ik durf ook niet naar een gym eerlijk gezegd.
hou toch eens een keer op man met die stomme vooroordelen!!
Ik doe het helemaal niet om mooi eruit te zien of wat dan ook,
ik wil gewoon dat mijn armen wat gespierden worden en dat ik niet
als een slapjanus rondloop. In tijde van verdedigingssituatie heb ik
toch wel wat krachtige armen nodig of niet jeetje.
Daarom zei ik in begin al dat ik het niet doe om beter uit te zien of wat
dan ook maar om mijn armen licht te trainen zodat er wat stevigheid in zit.
---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------
Nee daar doe ik allemaal niet aan, als het maar wat gespierden wordt.
Dat voel ik zelf wel.

Omdat je op het verkeerde forum zit slimpie.
bodybuilden is het vormen van je GEHELE lichaam.
wil je alleen beetje stoere dikke armen krijgen, ga dan in hemelsnaam naar een fitness site en verdoe hier onze tijd niet.
als je ooit inziet dat een mooi gespierd lichaam mooier is dan enkel wat dikke armpjes, en je wil serieus ervoor gaan, kom hier dan maar een keer weer terug.
) in de wind slaat kun je inderdaad verwachten dat je belachelijk gemaakt wordt.Dit. +1Dit is een goeie. De meeste gasten hier zijn superserieus bezig met de sport dus als iemand 'een beetje armen wil trainen' en ze niet wil meten voor resultaat (wat de enige manier is om goed te meten of je vooruit gaat) dan wordt je sowieso al niet serieus genomen.
Als je daarbij het goede advies (=ga naar de sportschool, train meer dan biceps, vraag advies, ga meten) dat tussen de onzin doorkomt (ik geef toe dat het moeilijk filteren is met al die mafkezen hier) in de wind slaat kun je inderdaad verwachten dat je belachelijk gemaakt wordt.
Mensen willen je heus wel helpen, maar dit is een bodybuilding forum en geen fitness marktplaats. Er is hier geen plek voor mooiboys en breezah sletjes.
de 1ste stap die je moet zetten om man te worden is je ballen de tijd geven om uit zakken en die sportschool dan binnen te stappen.
Het is wel komisch om te zien in wat voor tegenstrijd je bevind door aan te geven dat ik degene ben die fout is terwijl jullie juist gelijk in aanval en pesterij gingen. Voor je antwoord geeft moet je de tekst goed lezen en begrijpen. Vervolgens je logische verstand gebruiken en antwoord geven. Maar nee, mensen beginnen gelijk adviezen te geven om hele lichaam te trainen en naar gym dit dat te gaan terwijl ik het niet meer en niet minder heb om armen licht te trainen.
Ik hoef niet op te rotten, jij moet wat aan jouw mentaliteit doen en stoppen mensen belachelijk te maken.

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------
De meeste bodybuilders hebben gespierde armen maar dunne polsen. Dit wil zeggen dat ze alleen getrainde armen hebben voor de rest geen kracht. Denk ik..

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------
Nee daar doe ik allemaal niet aan, als het maar wat gespierden wordt.
Dat voel ik zelf wel.

+1Dit is een goeie. De meeste gasten hier zijn superserieus bezig met de sport dus als iemand 'een beetje armen wil trainen' en ze niet wil meten voor resultaat (wat de enige manier is om goed te meten of je vooruit gaat) dan wordt je sowieso al niet serieus genomen.
Als je daarbij het goede advies (=ga naar de sportschool, train meer dan biceps, vraag advies, ga meten) dat tussen de onzin doorkomt (ik geef toe dat het moeilijk filteren is met al die mafkezen hier) in de wind slaat kun je inderdaad verwachten dat je belachelijk gemaakt wordt.
Mensen willen je heus wel helpen, maar dit is een bodybuilding forum en geen fitness marktplaats. Er is hier geen plek voor mooiboys en breezah sletjes.
Alles gaat goed komen. Eerst opbouwen tot 15kg daarna naar de gym.

Gaat wel een tijdje duren hoor, db curl van 5 naar 15![]()

).Topic starter is zo gigantisch naïef!!!
Na 6 pagina's heen en weer lopen lullen weet hij nog altijd niet dat de triceps zelfs iets groter zijn dan biceps.. (BI = 2 koppig, Tri = 3 koppig.. latijns ken je vast wel aangezien je slimmer bent dan iedereen hier).
+1, btw is dat jouw fysiek op je avatar?Topic starter is zo gigantisch naïef!!!
Na 6 pagina's heen en weer lopen lullen weet hij nog altijd niet dat de triceps zelfs iets groter zijn dan biceps.. (BI = 2 koppig, Tri = 3 koppig.. latijns ken je vast wel aangezien je slimmer bent dan iedereen hier).
Ten 2de als je naar de sportschool gaat doe je pak m beet 7 verschillende oefeningen met ieder een eigen prikkeling om de spieren te stimuleren.
Die mensen trainen meestal 4 keer per week, daarbij komen sommige spiergroepen een paar keer aan bod.
Laten we zeggen, dat wij armen 3 keer per week wel trainen (borst, rug, schouders dagen) en die dagen 7 oefeningen doen waarbij de arm gebruikt word (biceps en triceps!!).
Dat wil dus zeggen dat wij 21 oefeningen per week doen voor armen: laten we zeggen 3 setjes van 12.
3 x 12 = 36 36 x 21 = 756 herhalingen per week.
En dan nog groeien wij ook niet meer dan een cm arm omtrek in 2 maanden max.
Daarbij komt kijken dat wij veel meer kracht kunnen uitoefenen op de oefeningen omdat de rest van ons lichaam sterker is omdat wij die trainen, kracht haal je tenslotte vanuit je hele lichaam bij veel oefeningen.
Los daarvan, is variatie in oefeningen heel belangrijk voor een goede hypertrofie.
Kortom, jij met je 4 verschillende oefeningetjes thuis met laag gewicht, slechte voeding, geen idee hoe je de oefeningen moet voelen, geen motivatie omdat het heel saai is om thuis te trainen als je maar een enkele oefening kent, denk je dat je verschil gaat zien?
Jij doet nog geen fractie van wat wij doen, en wij zien al bijna geen verschillen op korte termijn.
Daarom zegt iedereen: stickies lezen en gewoon een sportschool opzoeken!!!
Denk je nou echt dat wij werkloos zijn en daarom wel energie over hebben om te trainen?
Komop je houd alleen jezelf voor de gek.
Ik werk een aantal keren per week 15 uur op een dag.
Toch train ik 4 keer per week en loop ik 3 keer per week hard.
Het is maar net wat je er voor over hebt.
Jij hebt er zo te zien niet veel voor over, en met half werk, nee wacht, 5% van het werk ga je niks bereiken!