XXL Nutrition

Kan iemand mij basis adviezen geven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
successful troll is successful

post nu eens een pic van je biceps

ik wil ze ook zien

• Topic Starter Topic Starter
Even de situatie doorgronden;
Topic starter kijkt buiten en ziet dat het terug mooi weer wordt. Hij besluit zich een paar blitse dumbbells van de kijkshop aan te schaffen, zodat hij komende zomer met een strak mouwloos shirt kan rondlopen om zijn gUnZ te showen. Deze guns bekomt hij door 2x per dag voor zijn garderobekast met spiegel te gaan staan en zijn dumbbells "op te tillen". Soms links en rechts afwisselend, maar ook wel eens beiden tegelijk.
3 maanden later is hij dat kotsbeu en laat hij de kijkshop dumbbells voor wat ze zijn. Ze liggen stof te verzamelen in een hoekje. Zijn gunz gaan terug van 33cm naar 25cm.
Game over.

hou toch eens een keer op man met die stomme vooroordelen!!
Ik doe het helemaal niet om mooi eruit te zien of wat dan ook,
ik wil gewoon dat mijn armen wat gespierden worden en dat ik niet
als een slapjanus rondloop. In tijde van verdedigingssituatie heb ik
toch wel wat krachtige armen nodig of niet jeetje.

Daarom zei ik in begin al dat ik het niet doe om beter uit te zien of wat
dan ook maar om mijn armen licht te trainen zodat er wat stevigheid in zit.

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

weet je wel hoe je moet meten? of ga je een schatting maken via de spiegel

Nee daar doe ik allemaal niet aan, als het maar wat gespierden wordt.
Dat voel ik zelf wel.

Drink jij water?

hou toch eens een keer op man met die stomme vooroordelen!!
Ik doe het helemaal niet om mooi eruit te zien of wat dan ook,
ik wil gewoon dat mijn armen wat gespierden worden en dat ik niet
als een slapjanus rondloop. In tijde van verdedigingssituatie heb ik
toch wel wat krachtige armen nodig of niet jeetje.

Daarom zei ik in begin al dat ik het niet doe om beter uit te zien of wat
dan ook maar om mijn armen licht te trainen zodat er wat stevigheid in zit.

Ga er niet te hard in op man.
Ik zever maar wat.
Dikke armen = trainen, vreten en rusten. Maar train in godsnaam niet alleen je armen. Je mag gerust eens aan mijn arm komen voelen want die is bijna een halve meter dik.

het geheim zit um in de pols

^ Dit zijn geen adviezen maar eerder om proberen van mij af te komen.

Wat is nou het verschil tussen een gym of mijn thuis als het gaat om biceps?

Omdat je op het verkeerde forum zit slimpie.

bodybuilden is het vormen van je GEHELE lichaam.

wil je alleen beetje stoere dikke armen krijgen, ga dan in hemelsnaam naar een fitness site en verdoe hier onze tijd niet.

als je ooit inziet dat een mooi gespierd lichaam mooier is dan enkel wat dikke armpjes, en je wil serieus ervoor gaan, kom hier dan maar een keer weer terug.

Omdat je op het verkeerde forum zit slimpie.

bodybuilden is het vormen van je GEHELE lichaam.

wil je alleen beetje stoere dikke armen krijgen, ga dan in hemelsnaam naar een fitness site en verdoe hier onze tijd niet.

als je ooit inziet dat een mooi gespierd lichaam mooier is dan enkel wat dikke armpjes, en je wil serieus ervoor gaan, kom hier dan maar een keer weer terug.

Hij wilt gewoon wat gespierder armpjes dus de rest boeit hem geen zak, terug komen op dit forum heeft geen zin als hij naar niemand wilt luisteren.

• Topic Starter Topic Starter
Eerlijk gezegd zou ik mijn lichaam kapot willen trainen lijkt me heel gaaf alleen ben bang om eerste stap te zetten en dat ik er niet meer vanaf kan komen. Ik durf ook niet naar een gym eerlijk gezegd.

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

het geheim zit um in de pols

De meeste bodybuilders hebben gespierde armen maar dunne polsen. Dit wil zeggen dat ze alleen getrainde armen hebben voor de rest geen kracht. Denk ik..

Eerlijk gezegd zou ik mijn lichaam kapot willen trainen lijkt me heel gaaf alleen ben bang om eerste stap te zetten en dat ik er niet meer vanaf kan komen. Ik durf ook niet naar een gym eerlijk gezegd.

Ik zou hele dag op je kamer blijven als ik jou was.

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

De meeste bodybuilders hebben gespierde armen maar dunne polsen. Dit wil zeggen dat ze alleen getrainde armen hebben voor de rest geen kracht. Denk ik..

Hahahahahahaha :roflol:

Twordt beter en beter...

Hoe meer goede adviezen hoe slechter zijn reacties zijn

t8zrasr0.jpg

Heftig dit!
Waarom meldt je je aan op een bodybuild forum en je wilt alleen je armen trainen? Body betekent niet biceps en triceps trainen als je dat miss denkt. Je vraagt om advies en neemt het van niemand aan? Dan ga lekker met je 5 kilo je armpjes trainen elke dag!

Wie zei er iets over triceps? ???:D

Andere hobby zoeken, fo real.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven