XXL Nutrition

kan ik er iets extra bijnemen??

ben007

Novice
Waardering
0
heb toch wel eens een vraag. en ik hoop dat daar enkel mensen op antwoorden die mijn vraag beantwoorden en er iets van kennen.

ik train 4 jaar gewoon maar om aan sport te doen, nu wil ik perse een proteinedieet volgen omdat ik mijn buik plat wil krijgen. Nu het ik gelezen van geen brood, aardappelen, rijst, pasta en fruit meer te eten. ook mijn melk te laten weg vallen en water in de plaats te nemen.

dus nu eet in enkel nog eiwitten, toegestaande groenten, proteiene schakes, proteine repen, kwark en brinta. ga ik het hier mee halen?? doe ook 5keer per week 45min cardio/ hartslag 125.

nu wil ik eens een mening en ga het mij lukken om van 14 naar 8 procent vet te gaan???? en kan ik iets extra bij nemen?? een cutkuur?? en wat dan??

ik dank u bij voorbaat (voor de geen die mij verder willen helpen)

zucht...een platte buik?
en geen carbs meer?
een goed dieet en cardio zullen genoeg zijn. gezien je kennis zou ik een cutkuur even laten staan.

helemaal eens met denman, als je al begint met alleen advies te vragen van mensen die er wat van af weten weet ik al genoeg.

80% van wat in deze sectie rond surft weet er voldoende van af.

check eerst eens de voeding sectie om te kijken hoe het cutten werkt.

succes

• Topic Starter Topic Starter
ok de cutkuur dan niet, en zo verder blijven doen? en ga het mij dan lukken volgens jullie. het is niet omdat het zomer is hoor maar klaag hier al maanden over. en wil die nu weer plat ook al verlier ik hier spiermassa mee. maar verlies je veel massa als je veel eiwit in neemt???

younggod zei:
helemaal eens met denman, als je al begint met alleen advies te vragen van mensen die er wat van af weten weet ik al genoeg.

80% van wat in deze sectie rond surft weet er voldoende van af.

check eerst eens de voeding sectie om te kijken hoe het cutten werkt.

succes
Wow! Jij bent wel heel optimistisch...

Black Knight zei:
Wow! Jij bent wel heel optimistisch...

bij nader inzien heb je wel een beetje gelijk, maar degen die hier dagelijks rond hangen en de namen die je kent weten wel wat ze doen.

die overige zie je heel af en toe in de zomer wat domme shit posten ;)

ben007 zei:
ok de cutkuur dan niet, en zo verder blijven doen? en ga het mij dan lukken volgens jullie. het is niet omdat het zomer is hoor maar klaag hier al maanden over. en wil die nu weer plat ook al verlier ik hier spiermassa mee. maar verlies je veel massa als je veel eiwit in neemt???
eiwit is spieropbouwend,waarom ze je er dan verliezen?

ben007 zei:

nee,hou je eiwit zo hoog mogelijk minstens boven de 300 gr per dag,liefst nog hoger,en neem eventueel wat creatine tijdens je dieet,je houdt er wat vocht van op maar dat is er direct terug af als je stopt,en het zal helpen om wat extra spiermassa vast te houden...

nozal zei:
eiwit is spieropbouwend,waarom ze je er dan verliezen?

Waarschijnlijk komt hij uit een kuur , en na een opzoek werkje idd uit een kuur !

Dus als hij nu drastisch gaat cutten zal hij zeker spiermassa verlieren . Goed dieet met erg hoge eiwitten en cardio zou je al een heel eind moeten brengen !

Je moet je kcal sowieso op onderhoudt houden, dat is ook zeer belangrijk voor spierbehoudt. Verder moet je oppassen met echt te veel eiwitten, want er wordt maar een bepaalde hoeveelheid opgenomen in de spiercellen, de rest wordt gebruikt als energy, als je nog meer binnenkrijgt sla je het op als vet! Dus het is een beetje testen, maar probeer maar 30 gram eiwitten per 2 uur, dan zou je wel in de buurt kunnen zitten...
Ik moet er wel bij zetten dat het echt per persoon verschilt hoor;)

Terug
Naar boven