XXL Nutrition

Kan ik met mijn stats 'skinny' genoemd worden?

bartmuller

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
73kg
Hallo iedereen,

Ik ben 17 jaar, word in de maand Juli 18. Ik ben dus 1.78 lang en weeg rond de 67 kilo.
Afgelopen zomer heb ik een operatie gehad aan mijn ingevallen borstkast, ik ben door de operatie van 63 kg naar 58 kg gegaan. (!!!) Ik ben gaan bulken zoals dat heet en heb zelfs stiekem weightgainers gebruikt (verstopt op me kamer, mijn ouders willen dat spul niet in huis???) om in massa aan te komen. Ik train nu pas weer 3 maanden en begin weer erg sterk te worden. Ik kom erg moeilijk aan en ben altijd al dun geweest. Ik eet de laatste tijd minder ivm school maar ben van plan om zo snel mogelijk te bulken.
Mijn arm omtrek is ongeveer 34 cm bij aanspanning.

Nu vroeg ik me dus af... ben ik gezien mijn verhouding in lengte, armomtrek en gewicht skinny? Mijn bodyfat percentage weet ik helaas niet maar ik ben vrij gespierd, alleen een klein laagje vet op me buik maar dat is ook echt alles. Ik kan rond de 20 wide grip pull ups en druk helaas nog maar 10 x 50 kilo met bankdrukken.

Graag wil ik jullie mening horen en zeg maar wat je vind, ik hoor het graag! Zowel positieve reacties als negatieve reacties motiveren mij alleen maar meer!!:D:D

Ja en stel je niet zo aan met je poedertjes eet gewoon normaal voer.

Verstandige ouders, schep maar een keer extra op tijdens het avondeten.

Ik begin erg sterk te worden...hmm ja oke. Ja helaas bench ik nog maar 50 kg. Ja man, behooorlijk breed hoor.
En ofdat je skinny bent hangt af van je lichaamsbouw voor een deel.

Ja. Je bent skinny. Je had met minder worden een topic kunnen plaatsen waarin je afgebrand kan worden, no offence.

Je bent goed opweg, plaats over een jaar een foto van nu en dan (progressie pic) waarin het verschil te zien is van skinny en gespierd! Good luck.

• Topic Starter Topic Starter
Ja. Je bent skinny. Je had met minder worden een topic kunnen plaatsen waarin je afgebrand kan worden, no offence.
bedankt voor je reactie, ben meteen naar de keuken gegaan en boterhammen met pindakaas gaan eten om aan te komen dus bij deze: bedankt voor de motivatie! ;)

Ik begin erg sterk te worden...hmm ja oke. Ja helaas bench ik nog maar 50 kg. Ja man, behooorlijk breed hoor.
En ofdat je skinny bent hangt af van je lichaamsbouw voor een deel.
ik praat ook niet graag over hoeveel ik druk hoor, ik kom meteen naar mijn mening verwaand over lol, ik deelde het alleen hier omdat zowat ieder lid van dit forum hun bp max hier met ons deelt. (voelde me verplicht xD)
het hangt idd van je lichaamsbouw af ja, had misschien beter een foto erbij kunnen doen...

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Ja, ik weeg eigenlijk veel meer, maar dan zou ik kleine jochies als jouw helemaal belachelijk maken dus ik dacht van laat ik dat maar niet doen.
ja stijn leuk! heb je nog meer te vertellen??

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Je bent goed opweg, plaats over een jaar een foto van nu en dan (progressie pic) waarin het verschil te zien is van skinny en gespierd! Good luck.
dankjewel! ooit komen die miss wel!

oh troll je? we dachten echt dat je 152 kg woog met 2% bf! wat ben jij toch een grapjas

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------

Vergeten er bij te zetten: ik wil in een jaar graag 72 kg wegen als Frank Medrano. Ik hoef geen lichaams vet percentage van onder de 5% zoals hem maar rond 10%
Dit doel zou toch mogelijk moeten zijn met de progressie die ik tot nu toe maak als ik die blijf voortzetten?

Ey skinny

Ja het kan

oh troll je? we dachten echt dat je 152 kg woog met 2% bf! wat ben jij toch een grapjas

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------

Vergeten er bij te zetten: ik wil in een jaar graag 72 kg wegen als Frank Medrano. Ik hoef geen lichaams vet percentage van onder de 5% zoals hem maar rond 10%
Dit doel zou toch mogelijk moeten zijn met de progressie die ik tot nu toe maak als ik die blijf voortzetten?

In een jaar kan je prima 10-15kg gainen int begin. (Wat was je huidige vp? Als je veel vet wil droppen wordt t wel lastig)

Terug
Naar boven