XXL Nutrition

Kan ik met mijn stats 'skinny' genoemd worden?

Goed topic. En lolled @ je kan niet ecto en buff zijn.

ik geloof niet zo in deze lichaams type. Volgems mij is ecto gewoon een excuus van dunne gasten dat ze geen spier hebben. Gewoon hard trainen en goed eten.

kijk bijvoorbeeld naar zyzz. Gast was dun, maar starte goed te trainen en eten. En kreeg een goed lichaam. Stop een fuk te geven om ecto, meso of wat dan ook. Train gewoon zo hard als je kan. En dan zie je vanzelf wel waar je uitkomt.

Hmm, zelden kom je iemand tegen met meer arrogantie als jij. Omdat hij niet dezelfde mening heeft als jij heeft hij een laag IQ? Jongen, volgens mij ben jij zelf compleet retarded. Er zijn miljoenen mensen slimmer als jij met een andere mening dan jij, dus oprotten. En niet gaan mad worden nu .

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

OT: Sommigen moeten er inderdaad iets meer voor doen, maar het is goed te bereiken mits je je er vol voor inzet.

• Topic Starter Topic Starter
ik weet dat je als ecto jezelf helemaal kotsmisselijk moet eten maar moet je ook anders trainen als ecto? ik las namelijk ergens dat je als ecto kortere maar intensievere workouts moet doen en je per workout meerdere spiergroepen moet trainen voor betere resultaten. (ipv chestday een upperbody day) weet iemand of dit waar is? Ook worden er dingen gezegd zoals dat je zwaarder moet trainen en minder reps moet doen per set?

ik geloof niet zo in deze lichaams type. Volgems mij is ecto gewoon een excuus van dunne gasten dat ze geen spier hebben. Gewoon hard trainen en goed eten.

kijk bijvoorbeeld naar zyzz. Gast was dun, maar starte goed te trainen en eten. En kreeg een goed lichaam. Stop een fuk te geven om ecto, meso of wat dan ook. Train gewoon zo hard als je kan. En dan zie je vanzelf wel waar je uitkomt.

Ik geloof dat je het niet helemaal begrijpt, want ook na alle roids bleef het een "ecto" en ook frank zane was een ecto, en zo zijn er wel meer voorbeelden te noemen. Als iemand buff is kan het nog steeds een ecto zijn, het gaat gewoon om bepaalde kenmerken.

Maar sowieso vind ik het maar gezeik, want je bent nooit 1 type, je schommelt ergens tussen. (Ok je hebt sommigen..)

Ook echt Zyzz als voorbeeld gaan gebruiken, kom op zeg.

// gvd k*t telefoon
Probably kennen ze niemand anders

Ik geloof dat je het niet helemaal begrijpt, want ook na alle roids bleef het een "ecto" en ook frank zane was een ecto, en zo zijn er wel meer voorbeelden te noemen. Als iemand buff is kan het nog steeds een ecto zijn, het gaat gewoon om bepaalde kenmerken.

Maar sowieso vind ik het maar gezeik, want je bent nooit 1 type, je schommelt ergens tussen. (Ok je hebt sommigen..)

ik maakte juist het punt dat jij hierboven uitlegt :rolleyes: heb je überhapt gelezen wat ik schreef :p

ik gebruikte zyzz omdat hij denk ik wereldwijd de meest bekende ecto is. En hij duidelijk heeft laten zien dat je ook als ecto gewoon groot kan worden.

Hij heeft duidelijk laten zien dat je met AAS gewoon groot kan worden ja, al heb ik de hype rond hem nooit echt begrepen.

Jesus wat een topic dit zeg, de ene troll die trollt de andere troll.
Uiteindelijk lopen jullie gewoon jezelf te trollen door op elkaar in te gaan.
Succes jongens ! :o

mwah

Hier op het forum zul je sowieso sneller als skinny worden beschouwd. Zou gewoon veel eten waar het mogelijk is. En vreet/drink je niet kapot op die shakes, je bent nog maar 17 en dat spul is gruwelijk duur. Dat je nog maar 50 kg kan bankdrukken maakt geen bal uit, daar moet je helemaal niet op letten. 20 wide grip pull ups is wel heel netjes moet ik zeggen trouwens! Gewoon door blijven trainen en de dag dat ze ook hier je niet meer skinny zullen noemen komt wel! ;)

Terug
Naar boven