Fitness Seller

Kan ik met mijn stats 'skinny' genoemd worden?

Er bestaat geen twijfel over dat je skinny bent. Ecto zelfs en misschien wel anorexia patient.

• Topic Starter Topic Starter
gvd ik dacht dat ik hier van mensen wat kon leren die meer ervaring hebben met fitness maar dat had ikdus zwaaar fout...

eten tot je erbij neervalt, niet soms, gewoon elke dag de hele dag. dat is de manier, niks anders.

Hallo TS!

Ik ben ook geopereerd aan de ingevallen borstkas. PM maar voor vragen, dit topic is namelijk toch al niets meer waard.

Groet

Kerel niet de wijsneus gaan uithangen. Wat voor gare kaktopic maakje ook aan?
Antwoord is allang gegeven: tuurlijk ben je een ****ing ecto met je 67kg.

Kerel niet de wijsneus gaan uithangen. Wat voor gare kaktopic maakje ook aan?
Antwoord is allang gegeven: tuurlijk ben je een ****ing ecto met je 67kg.

lolled @ ecto.

zelfs als er zo iets bestaat als ecto betekend dit niet dat je als ecto niet beswell buff kan zijn.

lolled @ comeback met spel fout

jimmies rusteled?

Lol het is duidelijk dat jouw iq lager is dan je leeftijd...
Ben nu echt zo een mong**l om te begrijpen wat een oxymoron betekent? Is hetzelfde als levend en dood tegelijk is zijn bv. Je zegt precies hetzelfde: skinny en buff zijn tegelijk. Dit kan gwn niet. Je kan ecto lijken en misschien ripped zijn en goed fysiek hebben. Maar buff en ecto zijn kan toch echt niet. Of gaat dat er niet in bij jouw kop?
Discussieren met mensen wiens iq nog niet eens hoger is dan van een aap is pure tijdverspilling en word je zelf dommer van.

Out.

Ben nu echt zo een mong**l om te begrijpen wat een oxymoron betekent? Is hetzelfde als levend en dood tegelijk is zijn bv. Je zegt precies hetzelfde: skinny en buff zijn tegelijk. Dit kan gwn niet. Je kan ecto lijken en misschien ripped zijn en goed fysiek hebben. Maar buff en ecto zijn kan toch echt niet. Of gaat dat er niet in bij jouw kop?
Discussieren met mensen wiens iq nog niet eens hoger is dan van een aap is pure tijdverspilling en word je zelf dommer van.

Out.

lolled

umad?

1ste: defenieer ecto.

2e: `ecto` is een lichaamstype, en heeft niets te maken met de gains die een persoon gemaakt heeft.

ecto =/= skinny ecto = lichaamstype

Out.

Hmm, zelden kom je iemand tegen met meer arrogantie als jij. Omdat hij niet dezelfde mening heeft als jij heeft hij een laag IQ? Jongen, volgens mij ben jij zelf compleet retarded. Er zijn miljoenen mensen slimmer als jij met een andere mening dan jij, dus oprotten. En niet gaan mad worden nu .

Goed topic. En lolled @ je kan niet ecto en buff zijn.

Terug
Naar boven