Fitness Seller

kan je ook deelnemen aan NK Bodybuilding Naturel als je dit gebruikt?

uitraaard mag je dan ook meedoen! eiwiten zit ook in gewoon voedsel, en creatine ook. creatine maakt het lichaam zelf ook nog in beperkte maten aan.

• Topic Starter Topic Starter
ik hoor heel veel over creatine

maar wat gebeurt er precies met je lichaam met creatine en Whey Protein

dopping :roflol:

Anabolen = doping

Ja??

nja een mens kan niet alles weten

waarom twee namen voor het zelfde?

Ik neem aan dat als je op wedstrijd niveau zit je wel wat meer verstand van die zaken zou hebben.

Maar goed, waarom twee benamingen weet ik niet. Dat heb ik niet bedacht. Friet en patat is ook hetzelfde, maar ook twee benamingen.

doping is gewoon globaal, dit wordt onderverdeeld in verschillende soorten waarvan 1 anabolen steroiden, deze verhogen mannelijk hormoon testosteron, maar deze worden dan nog verder verdeeld, vb winstrol, deca,...

Dinsdag een gesprek uitstippelen qua training en voeding.
gaan we kijken of mijn doel haalbaar is (NL Bodybuilding Naturel)
en ik denk dat ik me dan het beste kan laten begleiden..

en ik ben ligt spastisch ik weet niet of dat wat uit maakt maar goed

ik train nu 1,5 jaar

Waarom de benaming balsport als je al korfbal, voetbal en handbal als namen hebt?

Waarom broodbeleg als je het ook gewoon pindakaas, hagelslag en jam kan noemen?

Waarom armen en benen onderscheiden als het woord ledematen bestaat?

Waarom al die medicijnen een aparte naam geven als je het ook gewoon medicijnen kan noemen?

Topicstarter heeft gelijk, de mensheid maakt het zichzelf onnodig gecompliceerd. De hersens van een bodybuilder heb je al, het lichaam zal een kwestie van tijd zijn.

Topicstarter heeft gelijk, de mensheid maakt het zichzelf onnodig gecompliceerd. De hersens van een bodybuilder heb je al, het lichaam zal een kwestie van tijd zijn.

Ja dat zeker nu nog keihard trainen en vreten

geen 7 dagen trainen of wel als je massa wil moet je toch rusten ?

Ik neem aan dat als je op wedstrijd niveau zit je wel wat meer verstand van die zaken zou hebben.

Maar goed, waarom twee benamingen weet ik niet. Dat heb ik niet bedacht. Friet en patat is ook hetzelfde, maar ook twee benamingen.

Kijk maar uit voor benchMarc straks heb jij een patat op uw oog vieze kees:D

Waarom de benaming balsport als je al korfbal, voetbal en handbal als namen hebt?

Waarom al die medicijnen een aparte naam geven als je het ook gewoon medicijnen kan noemen?

:roflol:

eigelijk wat het bestwel een domme vraag van me mja

uitraaard mag je dan ook meedoen! eiwiten zit ook in gewoon voedsel, en creatine ook. creatine maakt het lichaam zelf ook nog in beperkte maten aan.

Dus? Testosteron maakt het lichaam ook zelf aan maar dat wilt nog niet zeggen dat je het mag gebruiken.

Ik denk (weet) zeker dat jij nog niet klaar bent voor een wedstrijd. Wie o wie die serieus bezig is met bb stelt zon stomme vraag? Ook zie ik dat je pas anderhalf jaar traint...dat kan nog niet veel zijn. Mijn mening: bespaar je zelf de afgang want je zult er zover ik uit alleen al deze post kan halen niet veel van bakken.

Ik wil je niet afkraken maar ik zeg je gewoon waar het op staat.

Dus? Testosteron maakt het lichaam ook zelf aan maar dat wilt nog niet zeggen dat je het mag gebruiken.

Ik denk (weet) zeker dat jij nog niet klaar bent voor een wedstrijd. Wie o wie die serieus bezig is met bb stelt zon stomme vraag? Ook zie ik dat je pas anderhalf jaar traint...dat kan nog niet veel zijn. Mijn mening: bespaar je zelf de afgang want je zult er zover ik uit alleen al deze post kan halen niet veel van bakken.

Ik wil je niet afkraken maar ik zeg je gewoon waar het op staat.

Ben bang dat je TS verkeerd opvat , denk niet dat ie NU al aspiraties heeft om deel te nemen , maar gewoon supergemotiveerd is en graag ooit mee zou doen aan een wedstrijd ,.... en zo nu ook al probeerd om info in te winnen , dat hij nog niet gevorderd is en net begint moge duidlijk zijn !
Maar iedereen moet z'n eerste info ergens vandaan zien te halen ;)

is dit een grap? je kent geen creatine of whey proteine en je weet nog niet of het goed of slecht is om 7/7 te trainen? en dan toch wedstrijden willen meedoen...

eerst best vanalles opzoeken zal je deugd doen denk ik ;)

P.s.: post anders eens een foto? en veel succes met het bereiken van je doelen

In het begin wist ik ook niet of dat toegestaan was.
Dus ik snap zijn beredenering wel, whey en creatine zijn toegestaan zoals al is gezegd iid.

"No brain, no gain"... Hmmm blijkbaar telt dit niet voor iedereen

lol whey-eiwitten zijn gewoon eiwitten en creatine-fosfaat is een ergiesysteem in je lichaam naast het anaerobe en aërobe systeem.

Terug
Naar boven