- Creatine
- Whey Protein
Zijn die ook verboden of alleen
- anabolen
- dopping
- Whey Protein
Zijn die ook verboden of alleen
- anabolen
- dopping
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja??
nja een mens kan niet alles weten
waarom twee namen voor het zelfde?
Topicstarter heeft gelijk, de mensheid maakt het zichzelf onnodig gecompliceerd. De hersens van een bodybuilder heb je al, het lichaam zal een kwestie van tijd zijn.
Ik neem aan dat als je op wedstrijd niveau zit je wel wat meer verstand van die zaken zou hebben.
Maar goed, waarom twee benamingen weet ik niet. Dat heb ik niet bedacht. Friet en patat is ook hetzelfde, maar ook twee benamingen.

Waarom de benaming balsport als je al korfbal, voetbal en handbal als namen hebt?
Waarom broodbeleg als je het ook gewoon pindakaas, hagelslag en jam kan noemen?
Waarom armen en benen onderscheiden als het woord ledematen bestaat?
Waarom al die medicijnen een aparte naam geven als je het ook gewoon medicijnen kan noemen?
Topicstarter heeft gelijk, de mensheid maakt het zichzelf onnodig gecompliceerd. De hersens van een bodybuilder heb je al, het lichaam zal een kwestie van tijd zijn.

Waarom de benaming balsport als je al korfbal, voetbal en handbal als namen hebt?
Waarom broodbeleg als je het ook gewoon pindakaas, hagelslag en jam kan noemen?
Waarom armen en benen onderscheiden als het woord ledematen bestaat?
Waarom al die medicijnen een aparte naam geven als je het ook gewoon medicijnen kan noemen?
Kijk maar uit voor benchMarc straks heb jij een patat op uw oog vieze kees![]()

uitraaard mag je dan ook meedoen! eiwiten zit ook in gewoon voedsel, en creatine ook. creatine maakt het lichaam zelf ook nog in beperkte maten aan.
Dus? Testosteron maakt het lichaam ook zelf aan maar dat wilt nog niet zeggen dat je het mag gebruiken.
Ik denk (weet) zeker dat jij nog niet klaar bent voor een wedstrijd. Wie o wie die serieus bezig is met bb stelt zon stomme vraag? Ook zie ik dat je pas anderhalf jaar traint...dat kan nog niet veel zijn. Mijn mening: bespaar je zelf de afgang want je zult er zover ik uit alleen al deze post kan halen niet veel van bakken.
Ik wil je niet afkraken maar ik zeg je gewoon waar het op staat.