Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je weegt 81kg en kan maar 40kg benchen O.oIk zit al weken op mijn max van 40 kilo benchen. ik kan 30 kilo 12 keer doen daarna nog 40 kilo 6 keer . Maar ik graak nooit boven de 40 kilo. Iemand tips om borst hard te trainen..
push ups ? maar wat als borst stijf is van borst training?
En squatst doe ik niet al de veel want heb last in mijn lies maar prbeer toch stilletjes op te bouwen zodat ik van die pijn in lies af geraakt. Verder doe ik leg press met 160-200 kilo dus dat zit goed.
En meer eten. Wat is er makkelijk , snel en goede voedingstoffen dat ik makkelijk meen aar school kan nemen om te eten tussendoor ?

Echt waar, gewoon doorgaan en ook goed eten. Je moet je lichaam ook de tijd geven maar er wel alles aan doen qua training/rust/voeding. Wat ik zelf prettig vind om mee te nemen is een shakebeker met havermout/brinta erin (droog), hier kun je whey aan toevoegen als je wilt, en op moment van eten voeg je er melk of water aan toe. Ff schudden opzuipen en hoppa, weer een bult voeding binnen.
Uiteraard zijn er ook mogelijkheden met rijst/pastas maar je hele dagen volstauwen met brood raad ik je niet aan. Een shakebeker met brinta is mijn snelste favo!
Vergeet niet voordat je naar school gaat je ff vol te gooien met eten, scheelt alweer een extra portie meenemen.

push ups ? maar wat als borst stijf is van borst training?
En squatst doe ik niet al de veel want heb last in mijn lies maar prbeer toch stilletjes op te bouwen zodat ik van die pijn in lies af geraakt. Verder doe ik leg press met 160-200 kilo dus dat zit goed.
En meer eten. Wat is er makkelijk , snel en goede voedingstoffen dat ik makkelijk meen aar school kan nemen om te eten tussendoor ?
Probeer elke dag (goed uitgevoerde) pushups te doen, scheelde voor mij een hoop in het begin.