MuscleMeat

Kastnation 2020

Feit is wel dat je op lage doseringen ook goed door kunt groeien, alleen dit gewoon wat langer duurt.

Ik heb geen oordeel over doseringen. Weet alleen wel dat ik zelf ook dergelijke doseringen heb gebruikt en ik eigenlijk een kuur niet fatsoenlijk af kon ronden ivm sides of dat ik me op den duur heel ongezond voelde worden.

Ik hou het voortaan bij lage doseringen maar zonder enige vorm van bijwerkingen. Dan duurt het maar wat langer.

Als je deze overweging voor jezelf kan maken is ieders eigen keuze. Gezondheid of massa (snelheid).

is je gear wel legit man? snap niet dat sommige zo moeilijk bijkomen in gewicht,ik kwam in eerste 8 weken hgh al direct 15 kilo bij

Hoi, ik heb jou zojuist ingeschreven voor de arnold classic 2019.

Met een heenreis ticket.

Extra info komt..

is je gear wel legit man? snap niet dat sommige zo moeilijk bijkomen in gewicht,ik kwam in eerste 8 weken hgh al direct 15 kilo bij

15 kilo met 8 weekjes hgh....f**k mijn hgh zal dan ook wel fake zijn man.

Marre als je er geen verstand van hebt is het dan niet slimmer je mond te houden, no way dat je 15 kilo pakt met 8 weekjes hgh only

Mischien 2000+ kcal overshot en insulin haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.012
Oke dan is het goed :D

• #2.013
arm is behoorlijk opgezet door het tattoeeren en zeker rondom elleboog hopelijk dat morgen trainen gewoon lukt. Moet aanstaande zaterdag weer en dan moet het af zijn kan de sust bold even inkicken:D

arm is behoorlijk opgezet door het tattoeeren en zeker rondom elleboog hopelijk dat morgen trainen gewoon lukt. Moet aanstaande zaterdag weer en dan moet het af zijn kan de sust bold even inkicken:D

Je ging toch knallen in 2019? Ik snap wel dat het een breed begrip is. Maar je bedoeld december 2019 of zo? Je hebt elke keer weer een smoes om niet te trainen.

• #2.015
Zodra me tattoo af is stond er maar ik ga al beginnen:D en train wel gewoon hoe kom je daar bij? Om te kuren is heel wat anders

Kuren en er niet 100% voor kunnen gaan is heel wat anders

En ik smoesjes? 14sessie’s gehad in 2,5 maand tijd zijn dat smoesjes?

Zodra me tattoo af is stond er maar ik ga al beginnen:D en train wel gewoon hoe kom je daar bij? Om te kuren is heel wat anders

Welk werk doe jij eigenlijk? 14 tattoosessies en dan al je gear... Kost allemaal flink wat euro's.

G4p ofzo? :P

• #2.017
Haha heb dit jaar wel met geld gestrooid eerlijk gezegd 3800 euro aan me beide armen gespend en dan me gear ja sinds kort aan de hgh gaat ook wel 300 euro per maand aan weg 11weken aan de HGH momenteel..

En ja dan komt nog me gear erbij en alles wat ik nog doe dure hobby ja

Ben CNC-Operator verdien niet super veel ofzo hoor maar me vaste lasten zijn gewoon heel laag momenteel

Haha heb dit jaar wel met geld gestrooid eerlijk gezegd 3800 euro aan me beide armen gespend en dan me gear ja sinds kort aan de hgh gaat ook wel 300 euro per maand aan weg 11weken aan de HGH momenteel..

En ja dan komt nog me gear erbij en alles wat ik nog doe dure hobby ja

Ben CNC-Operator verdien niet super veel ofzo hoor maar me vaste lasten zijn gewoon heel laag momenteel
je woont nog thuis bij je ouders? :P:P

Ik lees een hele tijd mee in dit topic en ik vind jou echt een geniale kerel, krijg vaak een glimlach op m'n gezicht als ik één van jouw posts lees. Alleen krijg ik dan de rillingen als je dingen als me tattoo of me vriending zegt, ik zou je dan ook willen vragen om dit even door te lezen: https://www.correctnederlands.nl/wanneer-gebruik-je-me-mijn-of-mn/

Dit is echter geen aanval maar een tip.

Succes met je kuur, vreet die gewichten op :D:D

• Like
Waarderingen: hk95
Terug
Naar boven