MuscleMeat

Kastnation 2020

Foto?

Ben zelf 1,78 bij 93kg en je reageerd altijd met je ben 20kg zwaarder maar ook 11cm langer...

Neen, ik plaats geen foto.

Maar einde discussie dacht ik zo, iedereen moet zelf weten wat hij/zij tot zich neemt. Ik blijf daar een bepaalde mening over hebben, en die veranderd niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.982
Ja dat kun je wel zeggen maar je doet het niet. Als je fatsoenlijk had getraind en gegeten afgelopen jaar behoorlijk geweest. Als als als.

Benen trainen heb je gelijk in, maar voeding vergis je je zelf :P eet altijd clean en hield voorheen ook netjes wat ik at omdat ik een keer heb gezegd dat ik het een tijdje niet bij hou denk je dat ik het nooit doe

Oké, laatste keer.

Waarom moet ik meer zetten als ik nog prima groei op 500 mg test en 500 mg primo ondanks dat ik 113 kg weeg?

En ja, uiteindelijk heb ik ook meer nodig. Maar dat is nu nog niet aan de orde? Waarom gelijk van die monster doseringen.

Einde discussie.

ik ga @IronWarrior gelijk geven , in die zin dat het niet noodzaklijk de grote doseringen AAs is.. Voeding , genetica ,training ,rust het hele pakket dus .Generatie's bodybuilders voor ons zijn ook op die plus 100 kg terechtgekomen zonder hele vrachtwagens gear en aanverwant spul.Ben zelf groot gebracht door een dergelijke oude school bb ,en die schud zelfs zijn hoofd bij sommige doseringen die ik gebruik ( over het algemeen lagere range wat dosering betreft) .

Waarom zou @Col_inc minder moeten doseren. Omdat jij lekker gaat op 500 test 500 primo?

Al die vrouwvriendelijke kuurtjes hierzo, smh.

• #1.993
Snap alleen niet wat je steeds wil bereiken met wat jij pakt en een ander

Mischien heb jij het geluk dat je met minder gear wegkomt.

Maar je praat alsof 750 test 1000 bold echt doseringen zijn die profs wegspuiten, zo extreem is de kuur nou ook weer niet

• #1.996
Dankje!

is je gear wel legit man? snap niet dat sommige zo moeilijk bijkomen in gewicht,ik kwam in eerste 8 weken hgh al direct 15 kilo bij

• #1.999
is je gear wel legit man? snap niet dat sommige zo moeilijk bijkomen in gewicht,ik kwam in eerste 8 weken hgh al direct 15 kilo bij

Hgh en 15kg in 8 weken? Je weet dat hgh geen wondermiddel is toch? En zeker niet in 8 weken....

Terug
Naar boven