Fitness Seller

Kastnation 2020

Want die 250mg test en 250 mg meer dan jouw post gaat ze lichaam kapot maken?

Neen, integendeel. Maar het is gewoon niet nodig. We kijken hier op dbb maar altijd door de roze bril qua doseringen betreft.

Ik geef slechts mijn mening. Van mij part doet hij 3000 mg sust met 2000 mg tren en 30IU GH en insuline. Ik heb er niks meer of minder om.

Neen, integendeel. Maar het is gewoon niet nodig. We kijken hier op dbb maar altijd door de roze bril qua doseringen betreft.

Ik geef slechts mijn mening. Van mij part doet hij 3000 mg sust met 2000 mg tren en 30IU GH en insuline. Ik heb er niks meer of minder om.

Oké stelling en ik weet dat het een idioot is.

Bostin loyd zijn bekende 1 jaar transformatie. Had die ook kunnen doen met de helft van zijn gear.
Of alles wat die gebruikte aan gear was nodig om dit te behalen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Oké stelling en ik weet dat het een idioot is.

Bostin loyd zijn bekende 1 jaar transformatie. Had die ook kunnen doen met de helft van zijn gear.
Of alles wat die gebruikte aan gear was nodig om dit te behalen.

Inderdaad een idiote vergelijking.

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen idiote vergelijking. Degene die zegt dat meer gear niet meer gains is idioot.
Tot op zekere hoogte

Je hebt daar wel gelijk. Meer gear = meer marge qua trainen en eten.

Het gevaar is natuurlijk dat je op de duur amper nog je training/voeding verzorgt waardoor je fysiek niet in verhouding staat tot de middelen die je neemt en de impact op gezondheid is voor die fysiek dan ook onnodig groot.

Terug
Naar boven