- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je doet wel erg je best om iets te vinden om hem in de zeik te zetten heJe hebt toch schijt aan alles? Vergeet vooral je squat niet te filmen, en niet over vier wekenof als je alweer op de oxy zit

oehhhh
Lid sinds woensdag... lees het hele topic maar eens terug. Dan snap je waarom![]()
Ouwe het gaat hier alleen maar om het gewicht, ik pak nooit vaak zwaar zwaar (zoals m'n max). alleen maar meer kans op blessures XD. gwn lekker trainen manWil wel een keertje trainingssessie pakken met die zeikerds hier kijken wie wat tilt![]()
Ouwe het gaat hier alleen maar om het gewicht, ik pak nooit vaak zwaar zwaar (zoals m'n max). alleen maar meer kans op blessures XD. gwn lekker trainen man
Dat was het dan me laatste training voor me blast.
Morgen tattoeer sessie 1 van de laatste keren gelukkig en maandag gaat de eerst prik erin
tja ieder z'n ding toch uiteindelijk.probeer gewicht niet te zwaar te laten wegen.
Niks gelogen
Heb je al brede binnendeuren besteld?
1000 sust en 800 bold.
Je doet wel erg je best om iets te vinden om hem in de Saik te zetten he![]()
Twijfelde tussen 1000 sust 800 bold maar word toch 750 sust 1000bold en 4iu hgh HG!
Wil de low test high tren toch bewaren voor de zomer wil eerst nog wat massa aanzetten.
Waarom eens per 5 weken?