- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je neukt p**mels door de muren heen?. Glory hole iets?Ze heeft genoeg aan die van mijen nee ik schep niet op neuk ze door de muren heen

Je snapt me wel mijn vriendin komt gelukkig niet te kort wat je deze dagen wel heel veel ziet iedereen die met elkaar neukt vreemdgaat ongelofelijk snij gelijk der keel door.

Dat is volgens mij niet wat ze met deep troathen bedoelen![]()
Ze heeft genoeg aan die van mijen nee ik schep niet op neuk ze door de muren heen

De goede oude tijd toen je kebab met het mes gesneden werd. Er veel en lekkere dikke stukke vlees tussen zat. Ipv nu. Met een half schepje sliertjes en getelde groenten![]()
en de knoflook saus niet vergeten die ze mengen met cementmixer

Je snapt me wel mijn vriendin komt gelukkig niet te kort wat je deze dagen wel heel veel ziet iedereen die met elkaar neukt vreemdgaat ongelofelijk snij gelijk der keel door.

verdiend toch als ik 10 jaar weggooi voor een h**r gooi ik wel nog een 10 jaar weg