Fitness Seller

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.142
-

Laatst bewerkt:
  • #2.144
-

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: hk95
Je bent bij deze genomineerd voor droeft**ter van de week :thumbs:

• #2.146
Ben nog steeds Advanced Bodybuilder:(

@Col_inc Je maakt jezelf niet populairder op deze manier. Wellicht moet je je bijzondere denkwijzes lekker bij je houden. Ik veroordeel elke vorm van geweld tegen dames in welke zin dan ook. Onder andere, maar niet beperkt tot, dreigen met fysiek geweld.

• #2.148
Is dit een rechter beoordeling:D

DBB Is een mooie vertegenwoordiging uit alle lagen van de samenleving. Met jouw middeleeuwse opvattingen, ga je sowieso nergens vrienden maken behalve met barbaren met dezelfde opvattingen ;)

Snap ik. Maar wat meer respect voor het menselijk leven zou je niet misstaan.

• #2.152
DBB Is een mooie vertegenwoordiging uit alle lagen van de samenleving. Met jouw middeleeuwse opvattingen, ga je sowieso nergens vrienden maken behalve met barbaren met dezelfde opvattingen ;)

Punani jij hebt het recht van praten niet met je ( alles is te koop ) zelfs jouw eer is te koop zeker.

• #2.156
-

Laatst bewerkt:
als het erop neerkomt overdrijf ik ook niet hoor:D zeg het gewoon eerlijk doe niemand vlieg kwaad maar als het puntje bij paaltje komt......

Juist ja. Dus als je vriendinnetje het elders zoekt is die flauwekul van jou gerechtvaardigd. Heel bijzonder.

Zoals eerder gezegd: Welkom in de middeleeuwen.

• #2.160
Nee als het niet gaat dan gaat het niet dan praat je erover en ga je uit elkaar maar ondertussen met iemand anders neuken is wel goed wil je zeggen?

Terug
Naar boven