- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Hij voelt zich overal thuis!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha niemand is bij mij vreemdgegaan ik heb 2meiden gehad die vreemd gingen bij hun vriend met mij allebei relatie van 6jaar 6,5 jaar nooit vreemdgegaan beide totdat ze mij tegen kwamen.
Spreekt dit elkaar niet tegen?
DBB Is een mooie vertegenwoordiging uit alle lagen van de samenleving. Met jouw middeleeuwse opvattingen, ga je sowieso nergens vrienden maken behalve met barbaren met dezelfde opvattingen![]()
Snap ik. Maar wat meer respect voor het menselijk leven zou je niet misstaan.

Punani jij hebt het recht van praten niet met je ( alles is te koop ) zelfs jouw eer is te koop zeker.

Je snapt me wel mijn vriendin komt gelukkig niet te kort wat je deze dagen wel heel veel ziet iedereen die met elkaar neukt vreemdgaat ongelofelijk snij gelijk der keel door.
Misschien moet je eens tussen de regels door leren lezen![]()
als het erop neerkomt overdrijf ik ook niet hoorzeg het gewoon eerlijk doe niemand vlieg kwaad maar als het puntje bij paaltje komt......
als het erop neerkomt overdrijf ik ook niet hoorzeg het gewoon eerlijk doe niemand vlieg kwaad maar als het puntje bij paaltje komt......