FatBasterd
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 30%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je snapt me wel mijn vriendin komt gelukkig niet te kort wat je deze dagen wel heel veel ziet iedereen die met elkaar neukt vreemdgaat ongelofelijk snij gelijk der keel door.

true
en owja natuurlijk alles wat je in je leven gezien hebt en meegemaakt hebt maken de persoon die je vandaag bent.

Ik snap sowieso niet dat men zoveel waarde hecht aan seks en bereidt is er veel voor op te geven. Natuurlijk het is lekker maar om je er nou zoveel door te laten leiden?
Als je al een relatie hebt, moet je gewoon met je poten van andere vrouwen/mannen afblijven of je relatie eerst beindigen en dan doen waar je zin in hebt. Als je een relatie hebt kies je er zelf voor je leven te delen met een ander en daar horen nou eenmaal bepaalde voorwaarden bij. Vreemdgaan is nooit goed te praten en degene die dat doen zijn gewoon egoistisch.
Maar om iemand nou te straffen als die vreemd is gegaan vind ik te ver gaan. Lekker de relatie beindigen en verder gaan met je leven en geen tijd en energie meer steken in die persoon.

ik sta wel keihard dat garandeer ik je
Hahaha, nee gelukkig niet. Toen ik jonger was kwam ik vaak in de verleiding vreemd te gaan, maar met de jaren ben ik hier veel wijzer in geworden. De gevolgen zijn gewoon veel groter dan dat momentje van genot en de schade die je ermee aanricht is het gewoon niet waard. Ik ben iemand die altijd de gevolgen afweegt tegen de voordelen en vreemdgaan staat zeker in de top 3 waarbij de gevolgen veel groter zijn dan de voordelen. Als je een andere vrouw/man wil is dat prima, maar wees dan wel zo eerlijk om het eerst netjes af te ronden met je huidige partner.