- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook niet maar daarom hoeven ze niet dood. Ik heb niets met geloof maar als iemand wilt geloven dan mag dat van mij. Die persoon hoeft niet dood omdat ik niet geloof.heb het niet zo met homo's sorry gozer maar is niet iets wat normaal is in mijn ogen
Wat zou ik eventueel kunnen toevoegen, ik zat er pas ook aan te denken om extra eiwitten toe te voegen door mijn CK waarde weet niet of dat zou helpen maar toch wou ik dat gaan doen.
graag geen noten en shit
Hoelaat ga je meestal naar bed? Na je 21:00 maaltijd zou je nog voor het slapen een extra maaltijd kunnen toevoegen.
Of gewoon de maaltijden die je nu hanteert groter maken cq. meer kip/vlees/vis toevoegen.
Die maaltijden van 2 sneden brood zijn ook maar kleine maaltijden, die zou je wel groter kunnen maken lijkt me.
Smaak druppeltje door de kwark maakt het ook 100 keer lekkerderEet een bak kwark van 500g met een schep whey door. Easy proteins en lekker, vind ik zelf![]()
Eet een bak kwark van 500g met een schep whey door. Easy proteins en lekker, vind ik zelf![]()
Neem je bij je brood maaltijden wat kwark.
Of neem 4 sneden ipv 2 en dan 2 sneden met ei ofzo.
Als je toch de hele dag honger hebt zoals je zegt moet dat niet moeilijk zijn.

man je ziet me heledag vreten echt serieus op het werk ben ik altijd te laat omdat ik nog zit te vreten in de pauze's![]()
Hij eet dan wel als een mietje jaEn trouwens, 2 extra sneden brood werk je toch in 2 minuten even naar binnen?
4 broodjes kan nooit lang duren lijkt me.