XXL Nutrition

Kastnation 2020

Als je niet aankomt dan ... :windup:

Top log dit :)

heb het niet zo met homo's sorry gozer maar is niet iets wat normaal is in mijn ogen
Ik ook niet maar daarom hoeven ze niet dood. Ik heb niets met geloof maar als iemand wilt geloven dan mag dat van mij. Die persoon hoeft niet dood omdat ik niet geloof.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.565
5D4689D1-CA64-481B-BEC9-2138FEB4B7CD.jpeg

voor vandaag inclusief vanavond- kleine maaltijd voor trainen wat er nog bij komt

• #3.566
Op rustdagen 4000 kcal

trainingsdagen 4500/4700

• #3.567
Ontbijt

7:00 Whey 400ml melk/havermout/pindakaas/jam/kaneel
9:45 2 Snee brood kipfilet of jam
12:15 Vershouder 600/700 calorie meestal rijst/kip of rijst/rundergehakt
14:45 2 Snee brood kipfilet of jam
17:00 Warm eten 700/1000 calorie pasta,ei/kip/zalm/rijst
18:30 Banaan
20:30 Whey 200ml melk
21:00 Maaltijd 7 eieren in 2x wrap

zo ongeveer gaat het altijd eraan toe weekenden ben ik meestal uit eten (zaterdags).

• #3.569
Up the food man! Begin eens met extra 50gr eiwit

Wat zou ik eventueel kunnen toevoegen, ik zat er pas ook aan te denken om extra eiwitten toe te voegen door mijn CK waarde weet niet of dat zou helpen maar toch wou ik dat gaan doen.

graag geen noten en shit

Wat zou ik eventueel kunnen toevoegen, ik zat er pas ook aan te denken om extra eiwitten toe te voegen door mijn CK waarde weet niet of dat zou helpen maar toch wou ik dat gaan doen.

graag geen noten en shit

Hoelaat ga je meestal naar bed? Na je 21:00 maaltijd zou je nog voor het slapen een extra maaltijd kunnen toevoegen.
Of gewoon de maaltijden die je nu hanteert groter maken cq. meer kip/vlees/vis toevoegen.
Die maaltijden van 2 sneden brood zijn ook maar kleine maaltijden, die zou je wel groter kunnen maken lijkt me.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #3.571
Hoelaat ga je meestal naar bed? Na je 21:00 maaltijd zou je nog voor het slapen een extra maaltijd kunnen toevoegen.
Of gewoon de maaltijden die je nu hanteert groter maken cq. meer kip/vlees/vis toevoegen.
Die maaltijden van 2 sneden brood zijn ook maar kleine maaltijden, die zou je wel groter kunnen maken lijkt me.

meestal lig ik rond 22:15/22:30 wel in bed man

Eet een bak kwark van 500g met een schep whey door. Easy proteins en lekker, vind ik zelf :D

• #3.574
  • Haha
Waarderingen: Vonk
  • #3.576
Neem je bij je brood maaltijden wat kwark.
Of neem 4 sneden ipv 2 en dan 2 sneden met ei ofzo.
Als je toch de hele dag honger hebt zoals je zegt moet dat niet moeilijk zijn.

man je ziet me heledag vreten echt serieus op het werk ben ik altijd te laat omdat ik nog zit te vreten in de pauze's :roflol:

En trouwens, 2 extra sneden brood werk je toch in 2 minuten even naar binnen? :P
4 broodjes kan nooit lang duren lijkt me.

Misschien moet je maar eens beginnen met meals te preppen

Terug
Naar boven