- Waardering
- 34.342
2gram eerste keer dat ik zo hoog ziten ja hgh 3.5maanden on nu... kwa massa merk ik weinig van de hgh
vaak op 900mg gekuurd
just my 2 cents, uiteindelijk gaat het erom wat je zelf vind...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2gram eerste keer dat ik zo hoog ziten ja hgh 3.5maanden on nu... kwa massa merk ik weinig van de hgh
vaak op 900mg gekuurd

Ben waarschijnlijk op me 26e verder dan jou heb vrouwtje en zoontje!
Wat heb jij?
Je spuit en naald![]()

Rustig jongenBen waarschijnlijk op me 26e verder dan jou heb vrouwtje en zoontje!
Wat heb jij?
Je spuit en naald![]()
je weegt ook minder dan je vrouwgtje en zoontje samen.Ben waarschijnlijk op me 26e verder dan jou heb vrouwtje en zoontje!
Wat heb jij?
Je spuit en naald![]()
Ben waarschijnlijk op me 26e verder dan jou heb vrouwtje en zoontje!
Wat heb jij?
Je spuit en naald![]()
Shots firedje weegt ook minder dan je vrouwgtje en zoontje samen.
je weegt ook minder dan je vrouwgtje en zoontje samen.

Je tren is in ieder geval real.Ben waarschijnlijk op me 26e verder dan jou heb vrouwtje en zoontje!
Wat heb jij?
Je spuit en naald![]()

Het was ook een grap aangezien je gauw triggered was.
gelukkig met die fysiek

Ik koop altijd in acties/ kortingen of samen met een vriend. Voor 1 jaar nu 300-400 euro hahaHoeveel zijn jullie gemiddeld kwijt per maand aan jullie aas/middelen? Ben nieuwsgierig, sorry voor het vervuilen van je topic.

Vond het geen chille grap man...
En slaat nergens op dat jullie dan gelijk met ze alle op 1 gaan vind dat een beetje triest...
. Niet alles te serieus nemen en daarboven op zijn het ook nog eens mensen die je niet kent (waar maak je je druk om)?Ik koop altijd in acties/ kortingen of samen met een vriend. Voor 1 jaar nu 300-400 euro haha
Heb overigens wel niet gek gedaan met doseringen