XXL Nutrition

Kastnation 2020

Hoeveel zijn jullie gemiddeld kwijt per maand aan jullie aas/middelen? Ben nieuwsgierig, sorry voor het vervuilen van je topic :P.

Denk dat iemand die een jaar blast/cruiset ongeveer 750-1000 euro mag rekenen voor 2 gemiddelde blasts, hcg en nakuur. Geen hgh uiteraard.

Denk dat iemand die een jaar blast/cruiset ongeveer 750-1000 euro mag rekenen voor 2 gemiddelde blasts, hcg en nakuur. Geen hgh uiteraard.
Wat zijn gemiddelde blasts dan? :p vind dat best hoog maar gebruik ook geen hcg, dan zou het snel stijgen ofc

Yearround kost hcg je ook maar +-125 euro. Maar compounds zoals tren zijn vaak erg duur bij de beter aangeschreven merken. Dan loopt het wel hard op :D

Yearround kost hcg je ook maar +-125 euro. Maar compounds zoals tren zijn vaak erg duur bij de beter aangeschreven merken. Dan loopt het wel hard op :D
Quick maths kom ik op ~€200 uit? 1000iu/week = 52.000iu per jaar. ~€20/5000iu geeft ~€200.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zelf twijfel om hcg year round te zetten maar heb nog steeds beetje me twijfels hcg voor in de cruise of hcg tijdens blast ben er nog niet uit eerlijk gezegd....

Laatst bewerkt:
Waarom zou je twijfel hebben? Srs als je ooit nog off wilt dan is hCG imo een must.

Waarom zou je twijfel hebben? Srs als je ooit nog off wilt dan is hCG imo een must.

heb ooit meegekregen dat wanneer je lange tijd hcg gebruikt ook niet gezond kan zijn voor je? als ik hele jaar wil blasten cruisen wat is het protocol voor hcg? 52 weken 2x500iu pw?

Ja. Altijd 2x500iu/week.
Bij mijn weten (nog nooit een onderzoek van gezien) is het geen probleem om hCG year round te zetten.

dus als ik helejaar door blast/cruise zowel in mijn blast en in mijn cruise 2x500iu pw hele jaar door>? dan wil ik na deze blast me hcg erin gooien en helejaar door mee laten lopen...

Ja.

Maar aangezien je al een tijdje on bent, gaat in eerste instantie 2x500iu niet voldoende zijn om de ballen op te starten. Hiervoor zul je stootdosissen moeten toedienen. De 2x500iu is bedoeld als onderhoudsdosis.

ik heb echt wel advies nodig betreft hcg ben nu ong 24 weken on eigenlijk met daar tussen 6 weken cruise in me eerste blast wel hcg gezet 2x500iu toen in me cruise weer niet en nu in mijn blast weer niet wat kan ik het beste doen? en wil sowieso in de toekomst altijd hcg mee laten lopen want zal de komende tijd sowieso blasten/cruisen.

wat ik persoonlijk zou doen in jou geval

start hcg in cruise
4 weken 3x 1500iu
4 weken 3x 1000ui
dan 500 ui 2x pw

Kan me wel vinden in bovenstaande. Het blijft ook gewoon nattevingerwerk, dus houd je ballen in de gaten of ze groeien.
Evt zou ik van de eerste 4 weken 1500iu EOD maken ipv 3x/week.

Terug
Naar boven