Fitness Seller

Kastnation 2020

Voor zover ik de coronatopics op DBB heb gelezen denk ik dat het binnen een paar weken misschien open zou kunnen gaan, dan vind ik het niet echt de moeite voor die paar weken.

De meningen zijn verdeeld over nakuren, ik neig meer naar dat het eigenlijk onzin is en dat je gewoon off moet gaan.

Als het voor een paar maanden is zou je off kunnen gaan maar als ze wel openen over bijv. 4 weken is het onzin

Waarom off gaan om daarna weer te kuren? De kans dat je dan on blijft na een kuur is namelijk aanzienlijk.

Ben zelf ook al bijna anderhalf jaar on en ik ben niet van plan off te gaan. Gebruik wel hCG voor het geval dat ik ooit off zou willen gaan.

Wat is deze onzin :windup:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.927
  • #3.928
Waarom off gaan om daarna weer te kuren? De kans dat je dan on blijft na een kuur is namelijk aanzienlijk.

Ben zelf ook al bijna anderhalf jaar on en ik ben niet van plan off te gaan. Gebruik wel hCG voor het geval dat ik ooit off zou willen gaan.

hCG zal ik altijd zetten als ik ooit off ga

Je moet ooit een keer off gaan zeggen ze
Ik zou alleen off gaan als je:

1. Altijd off gaat;
2. Lange tijd off gaat;
3. Kinderen wilt, maar niet kan verwekken met hcg/hmg.

PCT:

Als je eraan kunt komen is Triptorelin het beste. Er zijn verhalen/studies die zeggen dat je na één shot zo goed als hersteld kunt zijn(zelf na jaren lang on te zijn).

Anders zou ik voor de power PCT gaan:

1588960752497.png

• HCG - 2000 IU EOD – (first 20 days)
  • Clomid - 100 mg ED - split the dose ½ in the AM, ½ in the PM (first 30 days)
  • Nolvadex - 10 mg ED – (entire 45 days)

Persoonlijk zou ik niet voor Clomid gaan, omdat de kans bestaat dat het fucked met je ogen.

• #3.933
Ik zou alleen off gaan als je:

1. Altijd off gaat;
2. Lange tijd off gaat;
3. Kinderen wilt, maar niet kan verwekken met hcg/hmg.

PCT:

Als je eraan kunt komen is Triptorelin het beste. Er zijn verhalen/studies die zeggen dat je na één shot zo goed als hersteld kunt zijn(zelf na jaren lang on te zijn).

Anders zou ik voor de power PCT gaan:

1588960752497.png

• HCG - 2000 IU EOD – (first 20 days)
  • Clomid - 100 mg ED - split the dose ½ in the AM, ½ in the PM (first 30 days)
  • Nolvadex - 10 mg ED – (entire 45 days)

Persoonlijk zou ik niet voor Clomid gaan, omdat de kans bestaat dat het fucked met je ogen.

Ja, zo een pct protocol zat ik ook aan te denken.

Dan is de keuze snel gemaakt niet off gaan dus als ik hier zo kijk naar de meningen van anderen:D

100mg clomid is anders ook wel bijzonder hoog gedoseerd. Dat protocol is ook al wat ouder geloof ik?

Off gaan voor minimaal 6 maanden of langer alles daaronder is naar mijn mening onzin en onvoldoende kwa tijd om te proberen te herstellen na zo lang blasten en cruisen

Zeker niet verkeerd om eens te herstellen en evt daarna terug on te gaan hoe langer on hoe lastiger dit gaat worden

• #3.939
Off gaan voor minimaal 6 maanden of langer alles daaronder is naar mijn mening onzin en onvoldoende kwa tijd om te proberen te herstellen na zo lang blasten en cruisen

Zeker niet verkeerd om eens te herstellen en evt daarna terug on te gaan hoe langer on hoe lastiger dit gaat worden

Juist en dat is waarom ik twijfelde, hoor dit ook vaak van de mensen om mij heen die zelf off gaan na een lange tijd on zijn te geweest.

Schijnbaar is dat de ''nieuwe''. Ik zou bij voorbaat geen Clomid gebruiken, gezien het feit het met je ogen kan fucken.

1588961416189.png
Is van Dr. Scally’s Power PCT nietwaar? Voor zover ik weet is clomid vrij effectief op lage dosissen (25-50mg max) zonder bijwerkingen.

Terug
Naar boven