- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
forever bulk totdat me tattoo fixed is, doe nou me shirt toch niet zo snel uit. Nadat die gefixed is gaat alles uit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kort werkende amphetamine plus tren/test ratio doen wonderen.
Kort werkende amphetamine plus tren/test ratio doen wonderen.
En anders: wie heeft slaap nodig als je shredded bent.
Ik slaap echt slecht door de tren constant wakker nog eventjes doorbijten daarna test deca erin rammen en kijken waar het me brengtIk vind het wel lekker om 5 uur sochtends fit en actief wakker te worden door tren. Zit nu op week 3.zeg dat niet manIk slaap echt slecht door de tren constant wakker nog eventjes doorbijten daarna test deca erin rammen en kijken waar het me brengt
Ik vind het wel lekker om 5 uur sochtends fit en actief wakker te worden door tren. Zit nu op week 3.
Maar ik moet altijd vroeg beginnen op werk dus dat is weer voor mij een voordeelik word zowat elke nacht rond de zelfde tijdstip wakker idd rond 5 uur s'ochtends.....

Verder permablasten?
verder is de sperma wit en best diknaja ik blast 30weken van de 52 laten we nou eerlijk zijnverder is de sperma wit en best dik
naja dit keer word me blast 20 weken achter elkaar meestal cruise ik een weekje of 6 max 8 na 12 weken on zijn te geweest.
owzo, meende dat blast 30 weken duurde, maar je cruise is kort.
haha, nee me blast duurt geen 30 weken achter elkaar. en ja me cruises zijn meestal te kort door corona toch de 11 weken volgehouden.
Triple the dose
Deed ik ook. Kan nie wachten om op 2 gram test te blasten
enkel 2g test-e? of nog andere middelen bij?Deed ik ook. Kan nie wachten om op 2 gram test te blasten