- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk johh
Daarom zal je voor altijd ecto blijvenWeek 14 cruise alweer hier en lekker door naar de 20.

Ik ga bijna mn 9e week in geloof ik dus dan mag ik ook weer blasten zie ik![]()
Dan morgen laatste cruise pin erin en vanaf volgende week BLAST

Ik ga bijna mn 9e week in geloof ik dus dan mag ik ook weer blasten zie ik![]()
Tik der 800mg mast bij johKlap er straks nog een 10 weken 1250 test 750 deca achteraan
Week 14 cruise alweer hier en lekker door naar de 20.
150mg prop 150mg primo per week. Maakt niet uit welk merk test of welke variant ik krijg van test rare immuun reacties,pip etc verdund met iets anders minder.
Probeer het eens en post daarna ff hoe het gegaan is

Film het eens zo kunnen we moeilijk wat zeggen maar wss maak je er een halve good morning van.Waarom heb ik altijd zoveel pijn in mijn onderrug na het squatten ben gelijk klaar kan niks meer. Ik weet zeker dat ik hem goed uitvoer 140x6 kunnen pakken maar uiteindelijk altijd me onderrug naar de klote iemand enig idee?
Waarom heb ik altijd zoveel pijn in mijn onderrug na het squatten ben gelijk klaar kan niks meer. Ik weet zeker dat ik hem goed uitvoer 140x6 kunnen pakken maar uiteindelijk altijd me onderrug naar de klote iemand enig idee?
Film het eens zo kunnen we moeilijk wat zeggen maar wss maak je er een halve good morning van.