AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Ik ga bijna mn 9e week in geloof ik dus dan mag ik ook weer blasten zie ik :roflol:

Week 14 cruise alweer hier en lekker door naar de 20.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.368
Klap er straks nog een 10 weken 1250 test 750 deca achteraan

• #4.375
Waarom heb ik altijd zoveel pijn in mijn onderrug na het squatten ben gelijk klaar kan niks meer. Ik weet zeker dat ik hem goed uitvoer 140x6 kunnen pakken maar uiteindelijk altijd me onderrug naar de klote iemand enig idee?

Waarom heb ik altijd zoveel pijn in mijn onderrug na het squatten ben gelijk klaar kan niks meer. Ik weet zeker dat ik hem goed uitvoer 140x6 kunnen pakken maar uiteindelijk altijd me onderrug naar de klote iemand enig idee?
Film het eens zo kunnen we moeilijk wat zeggen maar wss maak je er een halve good morning van.

Je zou eens een filmpje moeten posten. Wellicht leun je toch te ver naar voren vanwege gebrekkige flexibiliteit waardoor je meer met je rug naar boven komt ipv met je benen.

Kan je eens je uitvoering filmen? Wellicht dat er dan meer over gezegd kan worden.

• #4.380
Hmmm zal even kijken of ik iemand kan vragen om te filmen volgend keer. Denk dat er weinig fout gaat kwa houding maar zou kunnen.

Terug
Naar boven