AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Lege bar vind ik juist t*ring off voelen omdat te licht om fatsoenlijk in je beweging te drukken, precies hetzelfde met squats. Heb daar toch wel minimaal 60 nodig.
Ja daar kan ik me in vinden wel, maar ik vind het wel meestal gewoon fijn om even te doen. Doe jij niks qua stretches ofzo voordat je begint?

Lege bar vind ik juist t*ring off voelen omdat te licht om fatsoenlijk in je beweging te drukken, precies hetzelfde met squats. Heb daar toch wel minimaal 60 nodig.

Dit idd :hahaha: Met een lege bar val ik of naar voren of ik kom niet eens tot paralell. Als ik met 60kg squat kom ik gelijk goed in de positie te zitten en is mijn form perfect

Dan moet je er 20 per dag slikken

Bodyenfit heeft ook poeder

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.409
heb al besteld:D

Ik heb via alibaba een paar kg op de kop getikt voor weinig. Stuk goedkoper dan caps.

Broer gewoon tren kopen van dat geld

Jwz

• Like
Waarderingen: Apw
Waarom heb ik altijd zoveel pijn in mijn onderrug na het squatten ben gelijk klaar kan niks meer. Ik weet zeker dat ik hem goed uitvoer 140x6 kunnen pakken maar uiteindelijk altijd me onderrug naar de klote iemand enig idee?
Hoe vaak squat je?

Dan kan je taurine nemen wat je wilt, maar gaat denk weinig uit maken.

Als ik een legday of twee skip dan heb ik het ook altijd als ik dan benen ga doen. Daarna niet meer. Het is puur ontwenning en daar moet je ff doorheen.

• #4.417
Dan kan je taurine nemen wat je wilt, maar gaat denk weinig uit maken.

Als ik een legday of twee skip dan heb ik het ook altijd als ik dan benen ga doen. Daarna niet meer. Het is puur ontwenning en daar moet je ff doorheen.

heb de taurine al besteld, maar je zou er best gelijk in kunnen hebben.

Neem jij eigenlijk ook standaard T3 naast je hGH en/of tren? Leest wel eens dat mensen dat standaard doen.

• #4.419
Terug
Naar boven