- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat laseren hè, ik weet dat je het weer laat tattoeëren maar indien je dit niet zou doen blijf je dan altijd littekens zien?
ooit mijn onderarm laten schoon laseren (jeugdzondes ) doet idd pijn in de portomoneeja dat droogtrainen en aaankomen tegelijk moet ik maar eens uit me hoofd zetten

ooit mijn onderarm laten schoon laseren (jeugdzondes ) doet idd pijn in de portomonee![]()
Goed?Toch goed dat je dat hakenkruis weg hebt laten halen
zo ver ging het niet , maar ik had wel idd afbeeldingen die als politiek beschouwd zouden kunnen worden ( eerlijk gezegd was het gebrek aan kwalitatief goeie tattoo's de hoofdreden )Toch goed dat je dat hakenkruis weg hebt laten halen
Idem hier, vandaag eerste push dag en voelde idd echt goedEerste push sessie gehad. Voelt heerlijk aan, alles stond vol dikke pomp. Bench 170x3 kunnen pakken zonder spotter morgen pull day.
Idem hier, vandaag eerste push dag en voelde idd echt goed![]()
Haha als je zo lang chest/biceps of wat dan ook getraind hebt is t wel wennen volgensmij. Ik pak op pushdays een stuk minder gewicht op de 2e/3e oefening doordat je natuurlijk al chest/shoulder oefening hebt gehad + triceps zijn redelijk op aan het eindena 6 jaar lang het zelfde getraind te hebben is het tijd voor andere @Saus
Haha als je zo lang chest/biceps of wat dan ook getraind hebt is t wel wennen volgensmij. Ik pak op pushdays een stuk minder gewicht op de 2e/3e oefening doordat je natuurlijk al chest/shoulder oefening hebt gehad + triceps zijn redelijk op aan het einde
Miss in een hypo gebleven?