AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Maar tijdens on zijn kan je ook gewoon kinderen krijgen? Tuurlijk liever niet ivm beschadigde zaadcellen etc maar heb het zelf ook meegemaakt tot aan 2x zelfs terwijl ik on ben.
Perfect mogelijk, na enkele jaren on 2 gezonde kinderen hier.
Alleen de sterkste zwemmers maken een kind, dat de rest niet overleeft is geen ramp, hadden anders toch geen kans

Hier ongv 2 jaar on geweest, wel van trt af gegaan voor kinderwens. Hcg ongv 5 maanden gezet daarna hmg toegevoegd. 2 maanden later was het raak. Totaal dus 7 maandjes bezig geweest. Moet er echt niet aan denken helemaal zonder test te zitten, zette even wat minder hcg en libido was gelijk 0.. voelde me net een wijf af en toe lol

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.564
Hier ongv 2 jaar on geweest, wel van trt af gegaan voor kinderwens. Hcg ongv 5 maanden gezet daarna hmg toegevoegd. 2 maanden later was het raak. Totaal dus 7 maandjes bezig geweest. Moet er echt niet aan denken helemaal zonder test te zitten, zette even wat minder hcg en libido was gelijk 0.. voelde me net een wijf af en toe lol

t*ring 5 maanden hcg? Hoe zag je protocol er precies uit

Maand 1/2 1500 iu hcg om de dag.
Maand 3/7 1000 iu hcg om de dag.
Maand 5/7 25 iu hmg om de dag.

Meegedaan aan de haarlem studie ook, heb geloof ik nog wel test resultaten als je die wilt zien. Ging geloof ik van 70 miljoen goeie sperma cellen naar 2 miljoen goeie in half jaar tijd xd

• #4.566
Maand 1/2 1500 iu hcg om de dag.
Maand 3/7 1000 iu hcg om de dag.
Maand 5/7 25 iu hmg om de dag.

Meegedaan aan de haarlem studie ook, heb geloof ik nog wel test resultaten als je die wilt zien. Ging geloof ik van 70 miljoen goeie sperma cellen naar 2 miljoen goeie in half jaar tijd xd

is het allemaal wel goed momenteel? En hoe voelde je je nadat je stopte met de hcg?

Vriend van me is 3 jaar on, resultaat 0,0 goede spermacellen was gewoon vocht, gaat inderdaad snel de verkeerde kant op :p

@Col_inc Zal er eens achter horen, want heeft toch nog een kind kunnen produceren ondanks dat die nog on zat. Kan het niet van buiten zeggen wat die nam voor die productie terug een boost te geven.

Edit: gewoon Hcg en Clomid erbij en was na een maandje weer een goede productie. Blijft persoonsgebonden natuurlijk, hoeveelheden wilt hij niets over kwijt :D.

Laatst bewerkt:
  • #4.569
@Col_inc Zal er eens achter horen, want heeft toch nog een kind kunnen produceren ondanks dat die nog on zat. Kan het niet van buiten zeggen wat die nam voor die productie terug een boost te geven.

Edit: gewoon Hcg en Clomid erbij en was na een maandje weer een goede productie. Blijft persoonsgebonden natuurlijk, hoeveelheden wilt hij niets over kwijt :D.

Denk ook dat het echt persoonsgebonden is en dat je echt niet na jaren kuren geen kinderen meer kan krijgen.

• #4.573
gisteren voor het eerst cupping (hajima) laten doen ben benieuwd of het helpt

AC73E028-9A8E-4F8C-9062-B77401C83435.jpeg41B547DD-5EA0-4B97-A128-9D65742BC1CD.jpeg

• #4.575
Zag t al op je insta ziet er gaar uit man haha

niet pijnlijk?

• #4.580
Merkt je nu een dag later al verschil? Weet niet wat jouw blessure is.

hoeft geen blessure te zijn, en nee tot nu toe niet daarom ben ik benieuwd wat het nog zal doen. Tot nu toe merk ik wel dat me rug heel ontspannen aanvoelt en alsof ik onder een bus gelegen heb:roflol:

Terug
Naar boven