- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
weekje of 20? als het geen yearround is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon uitslag van je bloedtest posten, lijkt mij wel informatief bro. Natuurlijk, er zullen altijd ecto's zijn die het 'tegen' je gaan gebruiken maar f**k dat.Zodra deze kuur test/deca (nog 5 weken) afgelopen is. En een lange tijd ook.
Gewoon uitslag van je bloedtest posten, lijkt mij wel informatief bro. Natuurlijk, er zullen altijd ecto's zijn die het 'tegen' je gaan gebruiken maar f**k dat.
Heb s gelezen dat colin na 2 weken pikzwart was en toen was gestopt. Correct me if I wrong... iets met turk zijn.Kan jij mij wat vertellen over het gebruik van mela? Hoeveel zet je, hoelang en wanneer begin je weer?
Kan jij mij wat vertellen over het gebruik van mela? Hoeveel zet je, hoelang en wanneer begin je weer?
wat wil je weten bro ik gebruik eigenlijk regelmatig. Elke 10 weken gaat er eigenlijk een vial doorheen.
Ja wil zelf ook bruiner worden, zonnebank is geen optie vanwege roa. Heb je ergens een protocol hiervoor? Meen dat je moet opbouwen? Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden en kan het alleen onderhuids gezet worden?
eerste 2 weken elke dag zetten tot gewenste kleur, vervolgens onderhouden 1x per week. Ik zelf had na 2e dag zonnenbank gepakt zodat ik gelijk de gewenste kleur te pakken had. En ja alleen onderhuids en zou het voor het slapen gaan zetten ivm misselijkheid/erectie.
@Camelus heb even gekeken ik zet onderhoudsdosis 1mg per week, vial bevat 10mg. Verder pak ik geen zonnenbank niks.
Je zult met mela toch echt in de zon of onder de zonnebank moeten, mela geeft je geen bruine kleur als je geen zon ofz krijgtJa wil zelf ook bruiner worden, zonnebank is geen optie vanwege roa. Heb je ergens een protocol hiervoor? Meen dat je moet opbouwen? Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden en kan het alleen onderhuids gezet worden?
Je zult met mela toch echt in de zon of onder de zonnebank moeten, mela geeft je geen bruine kleur als je geen zon ofz krijgt
Zover mij bekend niet maar mischien zit ik er dan naastah oke, ik las dat het zonder straling gewoon wat langer duurde.