Fitness Seller

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.605
Hoe gaat ie hier bro?

Kan jij mij wat vertellen over het gebruik van mela? Hoeveel zet je, hoelang en wanneer begin je weer?

• #4.609
wat wil je weten bro ik gebruik eigenlijk regelmatig. Elke 10 weken gaat er eigenlijk een vial doorheen.

Ja wil zelf ook bruiner worden, zonnebank is geen optie vanwege roa. Heb je ergens een protocol hiervoor? Meen dat je moet opbouwen? Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden en kan het alleen onderhuids gezet worden?

• #4.611
Ja wil zelf ook bruiner worden, zonnebank is geen optie vanwege roa. Heb je ergens een protocol hiervoor? Meen dat je moet opbouwen? Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden en kan het alleen onderhuids gezet worden?

eerste 2 weken elke dag zetten tot gewenste kleur, vervolgens onderhouden 1x per week. Ik zelf had na 2e dag zonnenbank gepakt zodat ik gelijk de gewenste kleur te pakken had. En ja alleen onderhuids en zou het voor het slapen gaan zetten ivm misselijkheid/erectie.

eerste 2 weken elke dag zetten tot gewenste kleur, vervolgens onderhouden 1x per week. Ik zelf had na 2e dag zonnenbank gepakt zodat ik gelijk de gewenste kleur te pakken had. En ja alleen onderhuids en zou het voor het slapen gaan zetten ivm misselijkheid/erectie.

niet opbouwen, welke dosis?

• #4.613

nee, ik zette 0,05ml per dag tot gewenste kleur weet zo niet uit me hoofd hoeveel dat is in mg moet ik even zo kijken. Vervolgens deed ik gewoon 2x0,05ml per week dus (0,1ml) per week vial bevat 1ml dus gaat zo een 10 weken mee.

Heb je resultaat van bloed nog ontvangen?

• #4.615
  • #4.616
@Camelus heb even gekeken ik zet onderhoudsdosis 1mg per week, vial bevat 10mg. Verder pak ik geen zonnenbank niks.

Je zult met mela toch echt in de zon of onder de zonnebank moeten, mela geeft je geen bruine kleur als je geen zon ofz krijgt

Terug
Naar boven