- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
denk je dat? Yearround blast
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gevoel heeft ieder van ons vaak over onze eigen progressie
Goed nieuws, gefeliciteerd!

Goed nieuws, gefeliciteerd!
Huizenmark is erg agressief nu. Na 7 bezichtigingen die op niets uit liepen gaan wij maandag tekenen voor een nieuwbouwhuis![]()

Misschien een 7 puntsmeting doen ipv 4 punts. Ik zou gewoon niet de dunste punten pakken maar gewoon de juiste meetplek.
Waarom btw een meting doen? Of je nou 8 of 10 procent staat het gaat erom hoe je eruitziet toch
Snap je punt wel maar stel dat je niet gelooft dat je droog bent. Je doet een meting en er komt 9 procent uit, dan ben je best droog. Is dan je beeld ineens veranderd en ga je bulken. Of als je 13 procent staat ben je ineens niet droog en ga je door cutten. Ik zou gewoon lekker doen waar jezelf blij van wordt. Als je toch wilt meten 7 puntsmeting broBen wel echt benieuwd naar me vet percentage. Omdat ik volgens velen al droog genoeg ben wat ik zelf totaal niet vind, zeker rondom buik gedeelte. Veel mensen denken ook echt dat ik ripped ben als ik me shirt uit trekt maar dat valt echt reuzen mee.
Snap je punt wel maar stel dat je niet gelooft dat je droog bent. Je doet een meting en er komt 9 procent uit, dan ben je best droog. Is dan je beeld ineens veranderd en ga je bulken. Of als je 13 procent staat ben je ineens niet droog en ga je door cutten. Ik zou gewoon lekker doen waar jezelf blij van wordt. Als je toch wilt meten 7 puntsmeting bro
Volgens mij kan dat wel langer. Althans, die van mij staat al langer gemengd in de koelkast en lijkt het ook nog te doen. Volgens mij had @hoxyz een tijdje terug hier ook nog wat over gepost?