XXL Nutrition

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.645
fissa bij jou?

Proficiat met je nieuwe woning!

Gefeliciteerd brada!

gratz maat ^^

• #4.651
Thanks allemaal!

• #4.652
Vandaag met me vriendin samen een huidplooi meting gedaan ik weet niet waar het fout gaat maar ik kom uit op een gemiddeld 16,5mm dat zou betekenen dat ik op 5,5% vet percentage zit. Hier klopt natuurlijk niks van. Meerdere filmpjes gekeken hoe het moet etc en nog steeds snap ik niet waar het aan ligt.

Iemand enig idee?

bicep 3mm
Tricep 2mm
Rug 5mm
buik 6,5/7mm

gemiddeld 16,5/17 gepakt en gekeken naar de tabel.

• Like
Waarderingen: Apw
Misschien een 7 puntsmeting doen ipv 4 punts. Ik zou gewoon niet de dunste punten pakken maar gewoon de juiste meetplek.
Waarom btw een meting doen? Of je nou 8 of 10 procent staat het gaat erom hoe je eruitziet toch

• #4.654
Misschien een 7 puntsmeting doen ipv 4 punts. Ik zou gewoon niet de dunste punten pakken maar gewoon de juiste meetplek.
Waarom btw een meting doen? Of je nou 8 of 10 procent staat het gaat erom hoe je eruitziet toch

Ben wel echt benieuwd naar me vet percentage. Omdat ik volgens velen al droog genoeg ben wat ik zelf totaal niet vind, zeker rondom buik gedeelte. Veel mensen denken ook echt dat ik ripped ben als ik me shirt uit trekt maar dat valt echt reuzen mee.

• Like
Ben wel echt benieuwd naar me vet percentage. Omdat ik volgens velen al droog genoeg ben wat ik zelf totaal niet vind, zeker rondom buik gedeelte. Veel mensen denken ook echt dat ik ripped ben als ik me shirt uit trekt maar dat valt echt reuzen mee.
Snap je punt wel maar stel dat je niet gelooft dat je droog bent. Je doet een meting en er komt 9 procent uit, dan ben je best droog. Is dan je beeld ineens veranderd en ga je bulken. Of als je 13 procent staat ben je ineens niet droog en ga je door cutten. Ik zou gewoon lekker doen waar jezelf blij van wordt. Als je toch wilt meten 7 puntsmeting bro

• #4.656
Snap je punt wel maar stel dat je niet gelooft dat je droog bent. Je doet een meting en er komt 9 procent uit, dan ben je best droog. Is dan je beeld ineens veranderd en ga je bulken. Of als je 13 procent staat ben je ineens niet droog en ga je door cutten. Ik zou gewoon lekker doen waar jezelf blij van wordt. Als je toch wilt meten 7 puntsmeting bro

Denk dat ik echt wel rond 11/12% zit. En wil sowieso 7 puntsmeting doen alleen denk eerlijk gezegd dat dat meet ding waarmee ik het deed niet goed werkt. Vandaar mijn verbazing wil het anders terug sturen.

• Like
Bro hoelang kan je mela gemixt gekoeld bewaren?

Wat gebeurd er eigenlijk na die tijd? Verdwijnt de werking dan gewoonweg ? Heb wel eens mela een jaar gemengd in de koeling laten staan en werkte nog prima (had wat teveel ingekocht en gemengd 😩). 2 jaar momenteel lijkt iets te veel van het goede

Terug
Naar boven