MuscleMeat

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.621
  • #4.624
omdat je al een gebruiker bent, ook al las je pauzes in. maar iemand die het niet eerder heeft gebruikt heeft toch wel echt straling nodig

denk dat het eerder te maken heeft met de pigmenten. Hoe meer pigmenten hoe sneller iemand verkleurt met of zonder straling.

omdat je al een gebruiker bent, ook al las je pauzes in. maar iemand die het niet eerder heeft gebruikt heeft toch wel echt straling nodig
Waar zit het verschil dan in? De hoeveelheid melanine in iemands lichaam? Dan zou je jezelf theoretisch helemaal vol kunnen spuiten als je het voor het eerst gebruikt om ook bruiner te worden zonder zon.

Ik zou zeggen kijk het eens 4 weekjes aan, start met mela en doe een trui aan denk dat resultaat mininaal gaat zijn

denk dat het eerder te maken heeft met de pigmenten. Hoe meer pigmenten hoe sneller iemand verkleurt met of zonder straling.
zekers, maar dan moet je wel een hele hoge hoeveelheid aan pigmenten hebben. die van jou is nu wel heel hoog aangezien je zowat blacka geworden bent laatst, dus idk of je dat kan vergelijken met @Camelus :p
Waar zit het verschil dan in? De hoeveelheid melanine in iemands lichaam? Dan zou je jezelf theoretisch helemaal vol kunnen spuiten als je het voor het eerst gebruikt om ook bruiner te worden zonder zon.
moeilijke vragen, sla ik even over :fluit:
nee maar denk dat het klopt wat je zegt, alleen dat het wel echt heel veel moet zijn wil je dat niveau bereiken. althans, dat er wel een aantal vials doorheen gejaagd zouden moeten zijn :p
Ik zou zeggen kijk het eens 4 weekjes aan, start met mela en doe een trui aan denk dat resultaat mininaal gaat zijn
denk het ook inderdaad

MAAR then again, dit is wat ik zelf denk: eigen ervaringen zullen altijd anders zijn, afhankelijk per persoon. elk huidtype is natuurlijk anders enzo, maar denk dat je over het algemeen weinig tot geen tot minimaal resultaat zal zien als je een aantal maanden gaat gebruiken zonder enige blootstelling aan UV-straling

maybe dat @hoxyz er nog wat zinnigs over te melden heeft of @Shadow Project want die gebruikte laatst mela met weinig blootstelling als ik me niet vergis?

Melanotan gaat niks doen zonder bloodstelling aan zonlicht inderdaad. Voor optimaal effect ga je gewoon zonnebank/zomer dagen nodig hebben. Maar zonder dat ga je ook wel iets van effect krijgen door blootstelling aan zon, maar zal geen zoden aan de dijk zetten.

Wel is het zo, zonder enige onderbouwing maar puur persoonlijke ervaring dat wanneer je ooit MT2 gebruikt hebt je je tan niet echt meer verliest, en wanneer je weer begint met MT2 gebruiken na een lange tijd niet je niet zoveel moeite hoeft te doen voor een paar tinten bruiner. Puur het beginnen met MT2 of een keer zonnebank is vaak wel genoeg voor een paar tinten bruiner.
Ik gok gewoon permanente cellen ja. Of wellicht dat zoals sommige vitamines (d bijvoorbeeld) zich opslaat in je vet en heel langzaam je lichaam verlaat zonder ook nog enige vorm van suppletie te doen. Niet dat dit onderbouwd is en zal waarschijnlijk niet kloppen maar klinkt enigszins logisch in m'n hoofd. :roflol:

Volgens shadow heeft mela overigens echt een bizar korte halfwaardetijd dus zou het alleen nut hebben om pre/post exposure te zetten maar ben daar zelf niet echt van overtuigd.

• #4.631
9282D034-523F-48F6-A96A-9F5A0B6B2A15.jpeg

Olm jij bent bijna net zo zwart als je hemd :D Stop eens met die zonnebank

Weinig bloat voor zoveel deca en test, is je spul wel echt:p

Terug
Naar boven