AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.821
In principe gaat het dan hierom:
Melk bevat de stof tryptofaan, een aminozuur waar je slaperig van wordt.

Echter:
Er zit alleen zo weinig van in, dat je er niet van gaat slapen. Je zou minimaal twee tot drie liter melk moeten drinken voor je dat effect krijgt. Het maakt daarbij ook niet uit of je warme of koude melk drinkt

het probleem is, normaal gesproken slaap ik echt als een baby kan zo 12 uurtjes in 1x door slapen dat is het probleem niet. Vraag me af of het door de tren komt of door de T6, we gaan het zien.

het probleem is, normaal gesproken slaap ik echt als een baby kan zo 12 uurtjes in 1x door slapen dat is het probleem niet. Vraag me af of het door de tren komt of door de T6, we gaan het zien.
Ik heb anderhalve week terug een halve gram pep op voordat ik naar werk ging. Normaal slaap ik wel goed maar ik kwam maar niet in slaap s’avonds. Ik snap er echt niks van man...

• #4.825
Shape check

1AB0B787-C412-401D-859E-594F85C382E4.jpeg

bijna 6%

Hahaha straks zo shredded als die kuiten van jou, maar even serieus hoeveel zou dit zijn 10%?
Je hebt geen foto van je rug en benen dus dan is beetje lastig in te schatten. Armen, chest en schouders zijn droog buik zit nog wel wat. Waarschijnlijk 11- 12% idd zoals bokito zegt

• #4.832
Alles ziet er lean uit behalve je buik imo.

Hoe lang ga je nog door?

• #4.837
btw ik neem voorbeeld aan me mentor @vntl eenmaal als ik droog sta zal ik het ook vasthouden.

Hoe gaat het bankdrukken de laatste tijd, merk je iets van het cutten?

Terug
Naar boven