- Waardering
- 2.155
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 122kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sis is gewoon g2g, wat verwacht je dan? Dat je ineens superman gaat voelen?
voel ook niet meer dat ik on ben hoor op 1gram niet en op 3 gram geen verschil,wel zie ik er op 1gram 3x groter uit omdat voeding en training frequentie omhoog gegaan zijnis niet me eerste kuur.... weet wel wat ik voel wanneer ik on ben
voel ook niet meer dat ik on ben hoor op 1gram niet en op 3 gram geen verschil,wel zie ik er op 1gram 3x groter uit omdat voeding en training frequentie omhoog gegaan zijn
misschien wen je gewoon aan het gevoel?
ben bijna 3 jaar on denk ik eerst jaar was al gewaste omdat ik bang was om te eten omdat ik niet vet wou worden,toen begonnen op 3.5k kcal en eindigde op 5k om 115kg te houden maar met niet genoeg eten verlies je gewoon heel snel gewicht.denk misschien dat dat het eerder is man.... miss omdat ik eerste keer blast/cruise dat ik teveel verwacht
ben bijna 3 jaar on denk ik eerst jaar was al gewaste omdat ik bang was om te eten omdat ik niet vet wou worden,toen begonnen op 3.5k kcal en eindigde op 5k om 115kg te houden maar met niet genoeg eten verlies je gewoon heel snel gewicht.
ik voelde me enkel ON op tren maar nu niet meer enkel nog een keer gehad op methyl tren oral 3mgja klopt man dat merk ik ook het is niet echt dat ik gewicht verlies ofzo het gaat er mij meer om dat ik niet voel alsof ik on ben als voorheen miss omdat dit een blast is na een cruise eerste keer dat ik blast cruise snap je.... tuurlijk aankomen betekend een calorie overschot creëren dat hoef je mij niet te vertellen maar het gaat er mij om hoe ik me VOEL tijdens me blast dit keer...
voel me altijd wel normaal ook op dnp enzo dussnap er geen kk meer van vandaag wezen trainen gewicht blijft zelfde ik weet niet waar die gear heen gaat eerlijk gezegd ik train gewoon goed 5x per week sowieso voeding altijd clean zou toch iets moeten merken in gewicht? kracht zit er ook dik in altijd zo geweest maar de gains?? frustrerend dit
ja klopt man dat merk ik ook het is niet echt dat ik gewicht verlies ofzo het gaat er mij meer om dat ik niet voel alsof ik on ben als voorheen miss omdat dit een blast is na een cruise eerste keer dat ik blast cruise snap je.... tuurlijk aankomen betekend een calorie overschot creëren dat hoef je mij niet te vertellen maar het gaat er mij om hoe ik me VOEL tijdens me blast dit keer...
Je gear is gewoon goed. Wees blij dat je aan dat merk kan geraken.
Hoe langer je on bent hoe minder je dat voelt. Lange tijd cruisen op lage dosering kan het gevoel van een volgende blast versterken.
Je verwachtingen zijn nu gewoon te hoog. Hierboven spreek je jezelf ook tegen. Het gaat om de weegschaal en gains. Daarna om hoe je je voelt. Huh
Bewaar de rust, slik een valiumpje. Gewoon even gaan zitten voor je voeding, is al 6x gezegd. Track iets
Doordat je zo hoog dosseert ligt je stofwisseling hoger, moet je meer kcals binnenkrijgen. Dus kcal inname verhogen. Nu eet je niet structureel voldoende, anders zou je groeien.
Geef je lichaam de tijd en probeer jezelf niet continu te pushen. Dat is fysiek en mentaal niet goed. Zo verlies je het plezier, en je gains. Leer de momenten kennen waarop je moet terugschakelen, op de rem trapt
dit dusmaar ik bedoel van die gear moet ik toch sowieso wat merken of verwacht ik gewoon teveel zeker omdat ik niet off ben gegaan....
nop je lichaam went niet integendeel langer on = meer androgen receptors maar aas en gh blasten zonder goeie voeding is geldverspilling.zoals ik al een keer aangaf constant blasten gaat je niet meer opleveren, en uit eigen ervaring weet ik dat ook al wissel je compound je lijf went gewoon aan aas
neem een lange cruise op cruise dosis en blast over 12 weken weer eens
mijn ervaring (wel zonder hgh) is toch andersnop je lichaam went niet integendeel langer on = meer androgen receptors maar aas en gh blasten zonder goeie voeding is geldverspilling.
is geen ervaring maar bewezen maar een bepaalde hoeveelheid aas is een hoeveelheid massa meer aas is algemeen meer massamijn ervaring (wel zonder hgh) is toch anders
voeding is zoizo 95% teweinig kcal is zoizo niet groeien maar merk toch dat zonder cruise na een tijd niet meer goed reageer
mijn ervaring (wel zonder hgh) is toch anders
voeding is zoizo 95% teweinig kcal is zoizo niet groeien maar merk toch dat zonder cruise na een tijd niet meer goed reageer