- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Andere middelen, zijn zoveel variabelen. Punt blijft is dat je gewoon progressie weggooid nu je gewoon maar wat doet. Ga cruisen en leer de basics.maar dan nog zou ik toch iets moeten merken..... ik bedoel vorig keer test/tren knalde ik eruit zowat man en veel minder gedoseerd dan dit keer.
Andere middelen, zijn zoveel variabelen. Punt blijft is dat je gewoon progressie weggooid nu je gewoon maar wat doet. Ga cruisen en leer de basics.
Hoezo klopt je voeding voor 80%? Het gaat om de hoeveelheid die je eet. Of je nou frituurvet of havermout eten, je moet gewoon meer gaan eten. Je voeding moet 100% zijn, niet 80hmm ja ik zou echt niet weten waar ik het fout doe oke voeding is 80% klopt maar toch zou ik wat moeten merken ofniet zeker met 1000mg sust
Post anders eens wat je eet, dan kunnen wij feedback geven.Hoezo klopt je voeding voor 80%? Het gaat om de hoeveelheid die je eet. Of je nou frituurvet of havermout eten, je moet gewoon meer gaan eten. Je voeding moet 100% zijn, niet 80Post anders eens wat je eet, dan kunnen wij feedback geven.
Stek ik eet 4000 calorieen zonder gear.
Ik start gear en eet 2000 calorieen.
Ik ga weinig merken van het gear zo, wss wel goed lean worden maar das het doel niet.
Extreem voorbeeld natuurlijk. Calorieen elke dag uitrekenen. Easy als je een vast dieet hebt ook![]()
snap ik tuurlijk dat hoef je me echt niet te vertellen man maar toch vorig keer 5/6kg aangekomen en voelde ik met net god toen ik kuurde dit keer weet niet wat mankeert
maar ik bedoel van die gear moet ik toch sowieso wat merken of verwacht ik gewoon teveel zeker omdat ik niet off ben gegaan....
hij negeert het gewoon

Post hier je voeding eens man, daar zit je probleem en nergens anders.dat zeker maar ik train altijd zo zwaar mogelijk misschien moet ik maar eens me training aanpassen 12/15 rep range? tuurlijk me gear geeft me kracht maar ik train al jaren zelfde manier altijd zwaar zwaar zwaar zou dit effectief kunnen zijn tijdens kuur om meer herhalingen te doen.
Boooiii, je focus moest daar al lang op liggen...
Dacht je ik ram er ff een dikke dose in en ga wel groeien? Ergens zou dat ook wel mogen begrijp me niet verkeerd maar kom op, een dikke deuk in je gezondheid voor maar weinig gains.
Je gear is mss bunk maar dat zou dan wel al langer mogen duidelijk zijn dan na 8+ weken
Post eens wat je vandaag gegeten hebt en nog gaat eten