Fitness Seller

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

Waarom zou je nu een haartransplantatie willen laten doen? Alles ziet er gewoon goed uit nu toch.

heb wel inhammingen wat ik gewoon recht wil hebben man
 
heb wel inhammingen wat ik gewoon recht wil hebben man
Zie er echt amper iets van, maar als het je zelf dwars zit moet je het zeker doen
 
Zie er echt amper iets van, maar als het je zelf dwars zit moet je het zeker doen
55F92B5B-91FA-4FE8-A41A-A8A760F5E3F8.jpeg
hier zie je t beter
 
Hoe ziet het eruit als je je haar een beetje uit laat groeien, want je hebt best kort haar. Denk dat dat al helpt eigenlijk

mijn haar is stront eigenwijs, als ik mijn haar laat groeien gaat het altijd zijn eigen gang en dat ziet er totaal niet uit.
 
Verdeeld over 2 of 3 momenten? Of gewoon alles in 1x?

deed voorheen 6iu in 1 keer, nu sinds 1.5 week verdelen 2x per dag ochtend/voor het slapen.
 
Thick solid tight
 
Graag wil ik in 2022 mijn eerste wedstrijd draaien, alleen is dit allemaal nieuw voor me. Ik zou niet weten in welke klasse, -90 klasse uiteindelijk? Zit momenteel op 1,78 104/105kg. Als ik net onder de 90kg zou komen zou ik droog genoeg zijn om mee te doen met de -90 klasse?
 
Graag wil ik in 2022 mijn eerste wedstrijd draaien, alleen is dit allemaal nieuw voor me. Ik zou niet weten in welke klasse, -90 klasse uiteindelijk? Zit momenteel op 1,78 104/105kg. Als ik net onder de 90kg zou komen zou ik droog genoeg zijn om mee te doen met de -90 klasse?
Als dit je shape is op +-105kg ga je rond de 90kg inderdaad wel wedstrijdklaar zijn, collega van me had zelfde stats ongeveer en is extreem diep gegaan naar -85kg, die categorie gewonnen en daarna ook de -90kg meegedaan diezelfde week ook gewonnen. 85kg op stage zag hij er uit als iemand van 100kg + . gear was toen sust eerste weken en laatste weken winstrol. Jammer genoeg geen foto meer van, had foto's gekregen 1 week out na winny en zag er smerig lean uit. zoiets ongeveer:
Dus zelfs als je op -90kg iets voller zou staan zou je nog wedstrijdklaar zijn :D.
1630669345570.png
 
Back
Naar boven