XXL Nutrition

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

No worries bro, je gaat met ruim voldoende massa het podium op ;) Top 3 ga je pakken.
 
Graag wil ik in 2022 mijn eerste wedstrijd draaien, alleen is dit allemaal nieuw voor me. Ik zou niet weten in welke klasse, -90 klasse uiteindelijk? Zit momenteel op 1,78 104/105kg. Als ik net onder de 90kg zou komen zou ik droog genoeg zijn om mee te doen met de -90 klasse?
Finally, al zin om te zien wat je neer gaat zetten. Moet helemaal goed komen. Laat me even weten welke wedstrijd je gaat doen, dan join ik je
 
iemand ervaring met IGF-1 LR3 wil dit over paar weken gaan toevoegen naast de GH.

Hoe gebruik ik het en met welke doseringen? alleen pre workout of 2x per dag ochtend/pre workout. In combinatie met insuline misschien?
 
iemand ervaring met IGF-1 LR3 wil dit over paar weken gaan toevoegen naast de GH.

Hoe gebruik ik het en met welke doseringen? alleen pre workout of 2x per dag ochtend/pre workout. In combinatie met insuline misschien?
Ik heb een vialtje die ik straks in m’n rebound ga gebruiken. Als ik het goed op heb doet het ‘een beetje’ hetzelfde als slin

zie meestal doseringen tussen 40mcg-80mcg eod gebruikt worden. Heeft een redelijke halfwaardetijd dacht ik dus moment van inname maakt niet heel veel uit.

ik zelf ga het wss op 50mcg eod pre workout of in de ochtend gebruiken voor zo’n 4 weken. Verliest blijkbaar snel zn werking.

Vraag is natuurlijk in welke mate het echte IGF :dunno:
 
ik zet al insuline 5iu post en pre workout, zal de igf-1 dan weinig toevoeging geven?
 
Eind oktober staat haartransplantatie gepland. Iemand enige idee wat het verstandigst is ivm met kuren en haartransplantatie? Sowieso ben ik van plan om te gaan cruisen voordat ik ga.
 
Eind oktober staat haartransplantatie gepland. Iemand enige idee wat het verstandigst is ivm met kuren en haartransplantatie? Sowieso ben ik van plan om te gaan cruisen voordat ik ga.
Nice, welke kliniek ga je?
 
Vandaag bij fox gym Rotterdam getraind

DC8A6047-AE04-4509-B8E0-753DEAB9F26E.png
 
Zoals velen weten lieg ik niet over mijn doseringen dus hierbij, sinds 5 dagen op 12iu GH PER DAG! Wil dit de komende maanden vasthouden en zien wat het oplevert. Laat hier bij 500mg test-e meelopen, eventueel hier en daar beetje slin 4 weken on 4 weken off. Dit is het plan voor de komende maanden hierna ga ik verder kijken voor eventueel wedstrijd plannen. Zal ergens in februari/maart een coach in vertrouwen moeten nemen en kijken hoe en wat om verder te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Met 12iu zou ik zeker je bloedsuikerspiegel frequent controleren. Denk dat na verloop van tijd die 4 weken on 4 weken off (kortwerkende) slin mss niet voldoende gaat zijn. Afhankelijk van je dosis slin natuurlijk maar misschien is een langwerkende slin ook een (veiligere) optie?

Waarom 12iu tho? :P
 
Met 12iu zou ik zeker je bloedsuikerspiegel frequent controleren. Denk dat na verloop van tijd die 4 weken on 4 weken off (kortwerkende) slin mss niet voldoende gaat zijn. Afhankelijk van je dosis slin natuurlijk maar misschien is een langwerkende slin ook een (veiligere) optie?

Waarom 12iu tho? :P

Zet meestal 5iu pre workout en 5iu post workout snelwerkende inderdaad. Langwerkende slin heb ik wel eens genomen maar vond t maar niks eerlijk gezegd, vind sowieso dat slin beetje overrated is.
 
Zit die niet helemaal in limboland?
 
Back
Naar boven