- Waardering
- 5.468
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Dat is t hele verhaal met bijna elke coach
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice man daar ga ik meteen na mijn wedstrijd ook beginnen. Denk wel dat je die hgh dan flink aan het verlagen komt.
Maar ik heb natuurlijk ook niet de ambitie om subjectief beoordeeld te worden op mijn fysiek. Denk dat je met Henno wel een goede coach hebt, van wat ik aan resultaten voorbij zie komen.Ja denk je? Ben benieuwd wat 12iu ipv 6iu gaat doen heb 2,5 jaar lang 6iu gezet.
of 2, 5, 6 of misschien wel 7? of 8?
Heeft dat niet eerder met hun budget te maken?
2x 6 ochtend 6 voor slapen
Lijkt me eerder omdat je dubbele hoeveelheid GH zetKan het zo zijn dat ik meer vet verbranding merk nu ik weer verdeel? Ik zette voorheen 6iu in 1x voor t slapen gaan

Daar doe ik het wel voor! Nee maar deed sinds tijdje weer verdelen merkte wel wat verschilLijkt me eerder omdat je dubbele hoeveelheid GH zet![]()
Je moet je afvragen of zulke dosissen GH echt nodig zijn. Leuk om te experimenteren natuurlijk als je het geld ervoor hebt, maar een goede training en on-point kcal inname zijn toch echt nog altijd belangrijker.Nee zover ik weet is Roel niet zo van het hoge doseren. Is natuurlijk ook een verschil of je goede hgh hebt of niet, maar bij goede hgh houdt hij die doseringen aan. En volgens mij is dat bij col wel het geval.
Geen idee wat er van waar is maar Jordan Peters nam 15iu in 1x(of 2) omdat anders zijn insulinegevoeligheid helemaal naar de haaien ging. William Bonac heeft mij ook persoonlijk vertelt dat hij alles in 1x zet. M.a.w er zijn zo veel protocollen/manieren, volgens mij is het gewoon het belangrijkste dat je gewoon consequent je gh binnen krijgt.