XXL Nutrition

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.502
Dat is t hele verhaal met bijna elke coach

Geen idee eigenlijk :lol: Maar ik heb natuurlijk ook niet de ambitie om subjectief beoordeeld te worden op mijn fysiek. Denk dat je met Henno wel een goede coach hebt, van wat ik aan resultaten voorbij zie komen.

• #5.508
Zou t lekker verdelen in 4x waarvan 1x post workout,1x pre bed, andere 2 bij maaltijden met eventueel wat slin erbij.

Nee zover ik weet is Roel niet zo van het hoge doseren. Is natuurlijk ook een verschil of je goede hgh hebt of niet, maar bij goede hgh houdt hij die doseringen aan. En volgens mij is dat bij col wel het geval.
Je moet je afvragen of zulke dosissen GH echt nodig zijn. Leuk om te experimenteren natuurlijk als je het geld ervoor hebt, maar een goede training en on-point kcal inname zijn toch echt nog altijd belangrijker.

Ja meer GH is meer vetverbranding zo leert de ervaring.

Ik zou het ook verdelen over 4 momenten als je 12iu per dag zet.

Geen idee wat er van waar is maar Jordan Peters nam 15iu in 1x(of 2) omdat anders zijn insulinegevoeligheid helemaal naar de haaien ging. William Bonac heeft mij ook persoonlijk vertelt dat hij alles in 1x zet. M.a.w er zijn zo veel protocollen/manieren, volgens mij is het gewoon het belangrijkste dat je gewoon consequent je gh binnen krijgt.

Geen idee wat er van waar is maar Jordan Peters nam 15iu in 1x(of 2) omdat anders zijn insulinegevoeligheid helemaal naar de haaien ging. William Bonac heeft mij ook persoonlijk vertelt dat hij alles in 1x zet. M.a.w er zijn zo veel protocollen/manieren, volgens mij is het gewoon het belangrijkste dat je gewoon consequent je gh binnen krijgt.

Ik herinner mij een onderzoek waaruit bleek dat het beste was om de dosering te splitsen naar zoveel mogelijk keren. Op basis daarvan had je de beste resultaten geloof ik. Maar insuline gevoeligheid was daar volgens mij niet een onderdeel van het onderzoek ansich. Overigens denk ik niet dat wij amateurs ons moeten vergelijken met de Pro's, dan kom je veelal erg bedrogen uit. 1. omdat ze vaak maar wat lullen en 2. omdat ze naar alle waarschijnlijkheid genetisch een pak bevoordeeld zijn ten opzichte van "ons".

• #5.516
D44C8C4A-5643-42CC-82AC-DB3B78F8783F.jpeg

Wanneer onlyfans? xx

betaald ie daar zijn 360iu GH per maand van? :lol:

Terug
Naar boven