- Waardering
- 18.783
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je ma ook als ze voor het raam staat

Denk dat je daar de fout in gaatOntkom je niet echt aan als je een beetje op social media zit.
Jeetje zowat berichten terug gelezen vanaf begin topic 2018 al, wat een doseringen.
Met alle respect, diep diep respect, ik doe het zeker niet beter en ik kom qua fysiek zeker niet in de buurt van TS maar met zoveel kuren en zo hoge doseringen wat imo profs ook gebruiken, moet je toch meer resultaat behaald hebben?
Ja hij staat beestig, maar ik had hem met zulke doseringen toch veel groter verwacht..?

Jeetje zowat berichten terug gelezen vanaf begin topic 2018 al, wat een doseringen.
Met alle respect, diep diep respect, ik doe het zeker niet beter en ik kom qua fysiek zeker niet in de buurt van TS maar met zoveel kuren en zo hoge doseringen wat imo profs ook gebruiken, moet je toch meer resultaat behaald hebben?
Ja hij staat beestig, maar ik had hem met zulke doseringen toch veel groter verwacht..?
Persoonlijk doe ik ze 5 cm dieper laten zakken en 5 cm/10cm minder ver naar boven om de spanning op de borst te houden. En ietsjesssssss langzamer negatief, vliegt door de set heen 🚀
Maar die 5cm dieper zakken ligt nogal gevoelig voor de gewrichten voor sommige dus dan moet je zelf experimenteren.Persoonlijk doe ik ze 5 cm dieper laten zakken en 5 cm/10cm minder ver naar boven om de spanning op de borst te houden. En ietsjesssssss langzamer negatief, vliegt door de set heen 🚀

Wat heb jij in al die tijd bereikt buiten de moraalridder uithangen op een forum?jij zit al jaren te verkondigen dat je pro wilt worden, ik had inmiddels ook wel wat resultaat verwacht![]()
Duidelijk, was ook niet aanvallend bedoeld.veel up en downs gehad, ik train ook vergeleken met de rest best weinig. Voeding kan veel beter, ik doe meer dan bodybuilding in het leven. Wil ook een mooie huis, een mooie auto kunnen rijden etc etc weekenden uit eten gaan en dat soort dingen.
Wat heb jij in al die tijd bereikt buiten de moraalridder uithangen op een forum?
Wereldprestatie…Op het gebied van wedstrijden?
Laatste wedstrijd werd ik 2de op het NK.
Ewaja
Wereldprestatie…
Gelukkig ben je wel ‘challange winner’ en een moraalridder op een forum. Veel bereikt dus.

Bro wie ben jij dan? Je noemt jezelf future ifbb pro op een bodybuilding forum en hebt vervolgens tegen iedereen een grote bek
Waar zijn de foto’s?? Wat heb je inmiddels al gewonnen?
Gelukkig voor jou bestaat er internet. In real life had je al lang een klap op je kutkop gehad van een paar members hier