XXL Nutrition

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
Pff out/

• Like
Waarderingen: Inb4
Ik geloof dat je op een gegeven moment meer aas nodig hebt om verder te groeien....

Natuurlijk praat ik dit niet goed met die 2 gram die ik wegspuit.

Wat voor shit rook je voor je hier de reacties leest en besluit te reageren man, t*ring. Meer AAS kan tot op zekere hoogte meer massa betekenen als je ook voldoende vreet om massa aan te zetten. Als je op HGh en 2 gram AAS nog geen kg aankomt vreet je te weinig. Het scheelt nog dat je niet veel te weinig vreet want droger worden doe je, gezien je stats, ook niet. Dus 500 kcal erbij op en vandaar uit verder kijken. Maar kap nou eens met het uitblijven van resultaten zoeken in iets anders dan je voer.

Labtest van me HGH laten doen.......

Logisch dat ik geen gains maak op 5 iu teringzooi lopen spuiten de afgelopen 5 maanden

0FFA1FFB-7AD7-4456-AD30-A18DC29BB3CF.jpeg

Fake aas is hoogstens paar tientjes weggegooid per vial.

Maandenlang fake hgh doet echt pijn aan je portemonnee.

Kut dit.

5 maanden lang bijna 6 kits weggespoten ik wou die test sowieso laten doen maar beetje te laat... ik wou gelijk me lever etc etc meenemen algemene onderzoek maar blijkbaar echte teringzooi lopen spuiten 5 maanden lang als die ongedoseerd was had ik oke gezegd maar hier zit gewoon 0,0 GH in

damn, rot om te horen dit.. die supplyer zou ik wel ff 'aan de oren pakken'

Geen probleem ik ga vanv langs en denk dat groten deels hier bij die gozer ook zijn aas haalt

Trieste gozer en dan mij ook nog eens blokkeren met zijn ik vergoed het wel (ik betaal mijn chinees dik voor kwaliteit)

Wanneer zou je veiliger zijn: Als drugsdealer een aantal junkies oplichten of als steroid dealer een aantal dudes van 110 kg oplichten :P.

Terug
Naar boven