Fitness Seller

Kastnation 2020

Wanneer zou je veiliger zijn: Als drugsdealer een aantal junkies oplichten of als steroid dealer een aantal dudes van 110 kg oplichten :P.
ligt eraan wat voor junkies , heb ooit met stappen ruzie gehad met een coke junk beste jonge bleef opstaan :P.Maar idd niet slim om een harambe op te lichten

Trieste gozer en dan mij ook nog eens blokkeren met zijn ik vergoed het wel (ik betaal mijn chinees dik voor kwaliteit)

dit vindt ik zwaar triest gaat om hoop geld je krijgt er troep voor terug wat ook nog eens zwaar ongedoseert shit is :( die gast verdiend een pak slaag

Labtest van me HGH laten doen.......

Logisch dat ik geen gains maak op 5 iu teringzooi lopen spuiten de afgelopen 5 maanden

Naast het feit dat het natuurlijk echt ruk is om 5 maand HGh voor niks te zetten ( hoe kom je overigens aan 5 iu voor 5 maand als je bijna 6 kits zegt te hebben gebruikt? ) en ik benieuwd ben wel merk je hebt gebruikt, is het natuurlijk onzin dat je met jouw 90 kg niet meer kan gainen zonder HGH. Je voeding is gewoon nog steeds ruk. Net als je HGH helaas.

• Like
Waarderingen: Wxng
  • Topic Starter Topic Starter
120iu per kit zat op 5 iu ging net geen maand mee

En volgens mij mag je merk namen niet bespreken? Voordat ze hier weer een waarschuwing voor geven-.-

Tuurlijk ik heb foto’s van gesprekken met hem heb alle bewijs en heb me labtest ook naar hem toe gestuurd hij zei ik vergoed het wel maar wil er niks slechts over zien op het forum hij heeft mij zelf benaderd op dit forum

120iu per kit zat op 5 iu ging net geen maand mee

En volgens mij mag je merk namen niet bespreken? Voordat ze hier weer een waarschuwing voor geven-.-

Oh ik ken geen merken met 120 IU, dat ligt aan mij dan haha.

Het hoeft natuurlijk allemaal niet perse aan supplier of merk te liggen. HGH kan op zoveel manieren verprutst worden. Maar zou toch maar op zoek gaan naar andere.

Tuurlijk ik heb foto’s van gesprekken met hem heb alle bewijs en heb me labtest ook naar hem toe gestuurd hij zei ik vergoed het wel maar wil er niks slechts over zien op het forum hij heeft mij zelf benaderd op dit forum
wat is dat voor chantage

LOL, what een chappie.

Ben wel benieuwd hoeveel mensen hij hier nog meer heeft bedonderd want ik weet dat er veel mensen zijn die bij hem halen hier op t forum

Het is heel vervelend dat de HGH fake was en dat je dus veel geld verspild hebt. Daar kom je vast samen uit met je leverancier.

Echter dit is niet de reden dat je geen gains maakt. Naast HGH zet je genoeg andere dingen die wel echt zijn. Je neemt het voedingsaspect niet serieus genoeg en dat is de reden waarom je geen gains maakt. Neem nou eens rustig de tijd en houd een weekje alles wat je eet secuur bij. Hoeveel kcal, koolhydraten, eiwitten en vetten zijn dit per dag / week.

Als je op die hoeveelheid gelijk blijft qua gewicht, zul je vanuit daar moeten ophogen. Houd de week erop exact dezelfde voeding aan, maar voeg daarbovenop iedere dag één extra maaltijd van een 600-800 kcal aan toe. Bekijk na een weekje opnieuw wat er gebeurt qua gewicht. Mits nodig verhoog je nog iets meer. succes.

Als je voeding shit is dan doet gear ook niet veel daar ben ik op de hoogte van.

Zo’n dealer moet aan de schandpaal. En dan gaat die je nog chanteren ook. Nekschot :yes:

Terug
Naar boven