- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ligt eraan wat voor junkies , heb ooit met stappen ruzie gehad met een coke junk beste jonge bleef opstaanWanneer zou je veiliger zijn: Als drugsdealer een aantal junkies oplichten of als steroid dealer een aantal dudes van 110 kg oplichten.
.Maar idd niet slim om een harambe op te lichtenTrieste gozer en dan mij ook nog eens blokkeren met zijn ik vergoed het wel (ik betaal mijn chinees dik voor kwaliteit)
die gast verdiend een pak slaagLabtest van me HGH laten doen.......
Logisch dat ik geen gains maak op 5 iu teringzooi lopen spuiten de afgelopen 5 maanden
Wanneer zou je veiliger zijn: Als drugsdealer een aantal junkies oplichten of als steroid dealer een aantal dudes van 110 kg oplichten.
Verkoop ze ondergedoseerde zooi en ze worden geen 110kg.. probleem opgelost
.heb je hem een kopie van jouw test gestuurd ?Dat was zijn excuse en hij zei dat ziin hgh getest was stuurt me foto van test hij zegt scoort minimaal 29 maximaal 48 voor ug heel goed zogenaamd
120iu per kit zat op 5 iu ging net geen maand mee
En volgens mij mag je merk namen niet bespreken? Voordat ze hier weer een waarschuwing voor geven-.-
wat is dat voor chantageTuurlijk ik heb foto’s van gesprekken met hem heb alle bewijs en heb me labtest ook naar hem toe gestuurd hij zei ik vergoed het wel maar wil er niks slechts over zien op het forum hij heeft mij zelf benaderd op dit forum
Tuurlijk ik heb foto’s van gesprekken met hem heb alle bewijs en heb me labtest ook naar hem toe gestuurd hij zei ik vergoed het wel maar wil er niks slechts over zien op het forum hij heeft mij zelf benaderd op dit forum
Wanneer zou je veiliger zijn: Als drugsdealer een aantal junkies oplichten of als steroid dealer een aantal dudes van 110 kg oplichten.