Fitness Seller

Kastnation 2020

In zijn geval zou die de volgende blast moeten gaan knallen heeft nu een goed merk waar het halve forum op zit. Ze voeding gaat die verbeteren. Ze training is hopelijk goed. En ze rust ook

Meer is er niet nodig om te kunnen knallen na en lange tijd stil staan
Ik ben zeer benieuwd of het gaat lukken.

• Topic Starter Topic Starter
In zijn geval zou die de volgende blast moeten gaan knallen heeft nu een goed merk waar het halve forum op zit. Ze voeding gaat die verbeteren. Ze training is hopelijk goed. En ze rust ook

Meer is er niet nodig om te kunnen knallen na en lange tijd stil staan

komt goed! ik heb veel zitten spelen/smokkelen tussen me cruise en blast in laatste keer, dit keer ga ik gewoon langer cruisen en afwachten op me volgende blast en niet als vorige keer.

komt goed! ik heb veel zitten spelen/smokkelen tussen me cruise en blast in laatste keer, dit keer ga ik gewoon langer cruisen en afwachten op me volgende blast en niet als vorige keer.
En probeer wat minder mg te pakken. Ik denk dat je op pakweg een gram gear ook wel weg komt.

ja dat geef ik toch ook eerlijk toe. terwijl voorheen op 600test 500tren ik eruit knalde +6 schoon

je hebt wel flinke krachtgains gemaakt.. misschien een idee om een coach in vertrouwen te nemen? Eten wat er word voorgeschreven en geregeld metingen om je progressie in de gaten te houden. Zeker met jouw angst voor vet toename gezien je verleden als hangbuikzwijntje wellicht een slimme zet.

je hebt wel flinke krachtgains gemaakt.. misschien een idee om een coach in vertrouwen te nemen? Eten wat er word voorgeschreven en geregeld metingen om je progressie in de gaten te houden. Zeker met jouw angst voor vet toename gezien je verleden als hangbuikzwijntje wellicht een slimme zet.

hangbuikzwijntje:treuren:

jaa het probleem is hier in de buurt echt niemand maar dan ook niemand die kan helpen, ook betreft aas of iets dergelijks

kracht altijd wel gehad eerlijk gezegd bankdruk 170kg nu 150 voor 4 reps en dumbell press altijd 50 50 dumbell zwaarder hebben ze niet gisteren hadden ze die van de powerlifters meegenomen die waren 60/60 en makkelijke 10 reps mee gepakt;p

power op de bench heb je zeker, jammer dat je geen andere trainingen laat zien.

waar woon je?

Zuid-Holland Leerdam

zou ik graag op prijs stellen, de meesten hier komen naar mij toe :roflol: al zeg ik eerlijk dat is niet te vergelijken.

Loggen alst door gaat. Op z'n site mag ook :D

Haha ja nog wat in dubio. JP z'n trainingen zijn voor mij nogal aan de lange kant als ik zo de trainingen bekijk van mensen die door 'm gecoacht worden. Dusty is echt van het DC-training principe en dat trekt me ook wel heel erg. Maar beide zijn natuurlijk geweldig qua coaching.

Haha ja nog wat in dubio. JP z'n trainingen zijn voor mij nogal aan de lange kant als ik zo de trainingen bekijk van mensen die door 'm gecoacht worden. Dusty is echt van het DC-training principe en dat trekt me ook wel heel erg. Maar beide zijn natuurlijk geweldig qua coaching.

De duur van zijn training is idd wennen, maar als je maar 4 x per week traint dan is t goed vol te houden. Door de lange sessies verbrand toch redelijk wat kcals. Ik volg nu het schema van zijn ebook en die bevalt me prima. Veel energie op trainingsdagen door de high carb dagen en low carb op rustdagen. Op de rustdagen ook niet gesloopt van de training ofzo. Ik train op dins-, donder-, zater- en zondag. Mijn lichaam reageert voor groei veel beter op deze frequentie dan op bijv 2/3 on 1 off.

En voor de geinteresseerden die het geld niet hebben voor een coach, dan is dit ook echt een topper: http://drscottstevenson.com/byobbcoach.html

438 bladzijdes puur leesplezier en ontzettend waardevolle informatie. Ik ben inmiddels op een kwart van het boek. Ik denk op dit moment het beste bb coaching book beschikbaar. En dat voor maar $60.

Terug
Naar boven