XXL Nutrition

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
1,78 en 100kg op 10% zou wel heel netjes staan vind je niet?

weet zeker dat grotendeels dat hier commentaar geeft er zelf als bagger uit ziet.

maar jij ziet heel veel dingen als een aanval, mischien reageren de mensen voortaan wat botter omdat je weinig met de adviezen doet, maar vergeet niet dat de mensen in jou kuurlog dit volgden uit intressen en reageren om je tips te geven en te helpen dus probeer niet alles als een aanval te zien

maar jij ziet heel veel dingen als een aanval, mischien reageren de mensen voortaan wat botter omdat je weinig met de adviezen doet, maar vergeet niet dat de mensen in jou kuurlog dit volgden uit intressen en reageren om je tips te geven en te helpen dus probeer niet alles als een aanval te zien

alles wat ik hier lees neem ik mee neem dat maar aan van me. En veel problemen voorkomen of opgelost door adviezen van mensen.

Het gaat erom dat je het doel van een cruise voorbij gaat. Je hebt geen goed fysiek nodig om dat te snappen.

dit snap ik maar je snapt zelf ook wel dat er 100 verschillende meningen zijn de ene zegt 150mg meer dan zat de andere zegt 250 doet me niks minimaal 300
en de andere cruised op 2 compounds.... tja wat wel en wat niet is de vraag altijd anders zouden er ook niet mensen zijn op dit forum neem ik aan.

Waarom zou die niet op 300 mg mogen cruisen ?

Vind dat er veel te veel aangevallen word op OP
Mag wel, hij mag op 150mg anadrol per dag cruisen van mij.
Maar ik denk dat je shit op 300mg per week niet voldoende naar beneden komt om "verantwoord" een nieuwe blast in te zetten

Na een wedstrijd bijvoorbeeld bedoel je?
Lijkt me toch na een bulkblast vrijwel uitgesloten?
Hoezo?
Lean niet maar =/= bodymass.
En ook het tempo waarmee je aankomt verschilt flink uiteraard. Maar 2 kilo lean maar pakt op een steady tempo in een jaar op cruise kan zeker als je je shit netjes voor elkaar hebt qua voeding en training.

hou maar op over die 150mg anadrol deed echt letterlijk niks. vorig keer 50mg genomen (appotheek) ging keihard.

Mag wel, hij mag op 150mg anadrol per dag cruisen van mij.
Maar ik denk dat je shit op 300mg per week niet voldoende naar beneden komt om "verantwoord" een nieuwe blast in te zetten

Ja klopt alleen vergeten veel dat niet iedereen hier zit om het op een verantwoorde manier te doen. Daarnaast gaat men op een verantwoorde manier misschien wel niet komen waar sommigen willen komen.

Ja klopt alleen vergeten veel dat niet iedereen hier zit om het op een verantwoorde manier te doen. Daarnaast gaat men op een verantwoorde manier misschien wel niet komen waar sommigen willen komen.
Prima als je flinke doseringen ramt en goed gaint. TS is wekenlang op hetzelfde gewicht blijven hangen en dat lijkt me niet helemaal opwegen tegen de nadelen.

Prima als je flinke doseringen ramt en goed gaint. TS is wekenlang op hetzelfde gewicht blijven hangen en dat lijkt me niet helemaal opwegen tegen de nadelen.

Denk dat hij dat alleen zelf kan bepalen
Ik heb ook blasts dat ik 2a3 kilo aankom ( op 2-2.5gram aas) maar als ik foto's vergelijk zie ik er wel veel zwaarder en groter uit. Verlies dan ook niks verder in cruise .
Als je elke blast 5 kilo zou aankomen weeg je elk jaar 15 kilo zwaarder ik ben allang bij als ik 8-10 kilo in een jaar aankom

Denk dat hij dat alleen zelf kan bepalen
Ik heb ook blasts dat ik 2a3 kilo aankom ( op 2-2.5gram aas) maar als ik foto's vergelijk zie ik er wel veel zwaarder en groter uit. Verlies dan ook niks verder in cruise .
Als je elke blast 5 kilo zou aankomen weeg je elk jaar 15 kilo zwaarder ik ben allang bij als ik 8-10 kilo in een jaar aankom
Ja heb je gelijk in, maar ik zie jou ook niet posten dat je niet snapt dat je geen progressie boekt bro.

juist dit ik ben in gewicht echt miss 1kg max aangekomen.

Ja heb je gelijk in, maar ik zie jou ook niet posten dat je niet snapt dat je geen progressie boekt bro.

In zijn geval zou die de volgende blast moeten gaan knallen heeft nu een goed merk waar het halve forum op zit. Ze voeding gaat die verbeteren. Ze training is hopelijk goed. En ze rust ook

Meer is er niet nodig om te kunnen knallen na en lange tijd stil staan

Terug
Naar boven