- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
150mg test-e + hcg zou 250 moeten zijn ofniet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja blijf dromen1,78 en 100kg op 10% zou wel heel netjes staan vind je niet?
Het gaat erom dat je het doel van een cruise voorbij gaat. Je hebt geen goed fysiek nodig om dat te snappen.weet zeker dat grotendeels dat hier commentaar geeft er zelf als bagger uit ziet.
maar jij ziet heel veel dingen als een aanval, mischien reageren de mensen voortaan wat botter omdat je weinig met de adviezen doet, maar vergeet niet dat de mensen in jou kuurlog dit volgden uit intressen en reageren om je tips te geven en te helpen dus probeer niet alles als een aanval te zien
Het gaat erom dat je het doel van een cruise voorbij gaat. Je hebt geen goed fysiek nodig om dat te snappen.
Het gaat erom dat je het doel van een cruise voorbij gaat. Je hebt geen goed fysiek nodig om dat te snappen.
In een cruise kan je ook prima gainen. Maar 300 mg is geen cruise neeJe zou toch gaan cruisen op 150 test met wat hcg. 300 test is geen fucking cruise. Daar zou je zelfs nog op kunnen gainen

Mag wel, hij mag op 150mg anadrol per dag cruisen van mij.Waarom zou die niet op 300 mg mogen cruisen ?
Vind dat er veel te veel aangevallen word op OP
Na een wedstrijd bijvoorbeeld bedoel je?In een cruise kan je ook prima gainen. Maar 300 mg is geen cruise nee![]()
Hoezo?Na een wedstrijd bijvoorbeeld bedoel je?
Lijkt me toch na een bulkblast vrijwel uitgesloten?
Mag wel, hij mag op 150mg anadrol per dag cruisen van mij.
Maar ik denk dat je shit op 300mg per week niet voldoende naar beneden komt om "verantwoord" een nieuwe blast in te zetten
Prima als je flinke doseringen ramt en goed gaint. TS is wekenlang op hetzelfde gewicht blijven hangen en dat lijkt me niet helemaal opwegen tegen de nadelen.Ja klopt alleen vergeten veel dat niet iedereen hier zit om het op een verantwoorde manier te doen. Daarnaast gaat men op een verantwoorde manier misschien wel niet komen waar sommigen willen komen.
Prima als je flinke doseringen ramt en goed gaint. TS is wekenlang op hetzelfde gewicht blijven hangen en dat lijkt me niet helemaal opwegen tegen de nadelen.
Ja heb je gelijk in, maar ik zie jou ook niet posten dat je niet snapt dat je geen progressie boekt bro.Denk dat hij dat alleen zelf kan bepalen
Ik heb ook blasts dat ik 2a3 kilo aankom ( op 2-2.5gram aas) maar als ik foto's vergelijk zie ik er wel veel zwaarder en groter uit. Verlies dan ook niks verder in cruise .
Als je elke blast 5 kilo zou aankomen weeg je elk jaar 15 kilo zwaarder ik ben allang bij als ik 8-10 kilo in een jaar aankom
Ja heb je gelijk in, maar ik zie jou ook niet posten dat je niet snapt dat je geen progressie boekt bro.