MuscleMeat

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
Nieuwe hgh is binnen!!! Hopelijk dat we dit keer geen troep inspuiten:D

dat hoop ik ook voor je man, welke dosering ga je in je cruise pakken

Beter 6 zetten tenzij humangrade

1 van mijn code's werken niet op hun site. Dit komt vaker voor bij mensen hoor ik, is dit iets waar ik me druk om moet maken?

Sowieso niet ongedoseerd ben ik wel bijna 100% zeker van maar zal na een tijdje serumtest doen komt goed, ik ga volgend week zaterdag de 15e op vakantie zodra ik terug ben ga ik knallen 4 iu GH / 10 iu slin. 5iu voor het trainen 5iu na het trainen, alleen op trainingsdagen.

Voel me lekker in me vel laatste dagen trainingingen gaan super.

Sowieso niet ongedoseerd ben ik wel bijna 100% zeker van maar zal na een tijdje serumtest doen komt goed, ik ga volgend week zaterdag de 15e op vakantie zodra ik terug ben ga ik knallen 4 iu GH / 10 iu slin. 5iu voor het trainen 5iu na het trainen, alleen op trainingsdagen.

Ok, je hebt PM.

j/k bro

Ga je nu opnieuw hgh prikken zonder groeihormoontest bij je eerste shot? Straks kom je er over weken weer achter dat er niets in zit hahaha. Leer jij wel eens van je fouten?:roflol: Serumtest kan dan idd later.

Ken wel paar mensen die de zelfde GH gebruiken en die wel test hebben laten doen maar voor de zekerheid zal ik het ook doen.

Ken wel paar mensen die de zelfde GH gebruiken en die wel test hebben laten doen maar voor de zekerheid zal ik het ook doen.

Iedere keer weer lees ik vol verbazing jouw gedachtegang en keuzes die daarop volgen:roflol:. Begrijp me niet verkeerd, volgens mij ben je verder een top gozer. Maar een beetje skitzo ben je wel volgens mij haha (dit bedoel ik niet beledigend). Maar dit maakt het erg interessant om je log te blijven lezen.

Iedere keer weer lees ik vol verbazing jouw gedachtegang en keuzes die daarop volgen:roflol:. Begrijp me niet verkeerd, volgens mij ben je verder een top gozer. Maar een beetje skitzo ben je wel volgens mij haha (dit bedoel ik niet beledigend). Maar dit maakt het erg interessant om je log te blijven lezen.
Haha houd op met me:roflol:

hahaha sowieso wel beetje maar komt goed deze skitzo zal binnenkort even foto's uploaden;p

pharma hg > ug hgh , als ik niet aan echte pharma kan komen word er geen hgh gepint .
Al die tropin troep uit china is pure oplichterij. slechts een oberservatie gezien je over humangrade begon

8/10 hgh kan je zo weggooien idd voor mij was eerste keer dat ik HGH gebruikte en dat was fake....

pharma hg > ug hgh , als ik niet aan echte pharma kan komen word er geen hgh gepint .
Al die tropin troep uit china is pure oplichterij. slechts een oberservatie gezien je over humangrade begon

Onzin. Ik heb van meerdere merken tests gezien die bijna net zo zuiver zijn als HG HGH. Alleen moet je daar idd wat moeite voor doen om ze te vinden/te krijgen. Daarnaast ben je ook gewoon dom als je allereerst niet al een serumtest doet op je 1e kitje en daarna na een maand op je gewenste dosis geen IGF test doet. Maar dan vraag je ook bijna om opgelicht te worden.

Terug
Naar boven