XXL Nutrition

Kastnation 2020

is dit een serieuze vraag? 5meals 2 tussendoortjes shake 2x per dag naast meal noem dat niet eens een tussendoortje maar ja elke maaltijd bevat 30/35gram eiwit makkelijk zonder enige twijfel. handje walnoten etc etc

als ik voor het slapen 500gram kwark naar binnen werk noem jij dat een maaltijd of een tussendoortje?

Je zegt in 1e instantie in je schema 7 meals te eten. Nog geen dag later zeg je er 5 te eten. En nu, 20 seconden later zijn het 5 meals, 2 tussendoortjes, 2 shakes, handjes walnoten?

Als jij voor het slapen gaan een bak kwark vreet is dat geen tussendoortje, iedereen zal dat zien als een meal. Je moet 't ook zelf weten, ik ben gewoon nieuwsgierig wat je nu, na een half jaar aankutten en geld weggooien omdat je voeding kut is, verbeterd hebt aan je voeding.

is dit een serieuze vraag? 5meals 2 tussendoortjes shake 2x per dag naast meal noem dat niet eens een tussendoortje maar ja elke maaltijd bevat 30/35gram eiwit makkelijk zonder enige twijfel. handje walnoten etc etc

als ik voor het slapen 500gram kwark naar binnen werk noem jij dat een maaltijd of een tussendoortje?

Je bent zelf zo onduidelijk dat niemand er meer iets van begrijpt. In je schema heb je het over 7 MEALS. Of je dit nou een meal of tussendoortje noemt dat doet er niet toe. Vervolgens zeg je 5 x maaltijd per dag, dus logischerwijs gaan wij er dan van uit dat je meals/tussendoortjes overslaat. Kortom, je eet gewoon 7 meals per dag en daar zitten ook je tussendoortjes bij.

• Topic Starter Topic Starter
als die tussendoortjes/shakes ook een meal zijn in jullie ogen kom ik makkelijk aan de 7x ja

als die tussendoortjes/shakes ook een meal zijn in jullie ogen kom ik makkelijk aan de 7x ja

Dus het schema wat je postte klopt niet? Ik snap er geen ruk van en gezien jij 't niet uit kunt leggen geloof ik nog steeds niet dat je voldoende eet. Zal dus wel een komisch vervolg geven.

ga er maar van uit dat ik in ieder geval 5x een grote maaltijd naar binnen werp.
7:00/9:45/12:15/:17:00/20:00

Je schept verwarring door een schema te plaatsen waarin je 7 MEALS noteert en een paar posts later heb je het over 5 MEALS. Je tussendoortje/shake is ook een MEAL.

dan zal het wel mijin fout zijn geweest iig nu weten we dat het in ieder geval 7 MEALS zijn incl shake tussendoortje;p

ga eens tracken....zeker met jouw verleden als dikkertje wil je toch juist nauwkeurig zijn?

ga eens tracken....zeker met jouw verleden als dikkertje wil je toch juist nauwkeurig zijn?

ja deze dikkertje heeft een 3maanden lang alles bijgehouden maar op een gegeven moment werd ik het zat. In een cut doe ik sowieso calorieën tellen zonder twijfel.

mijn grootste probleem zit bij mijn buik ik heb heel veel moeite om droog te worden rond dit gedeelte mensen die mij zien in een tanktop/shirt denken echt ik loop rond met een dikke sixpack ofzo en dan komt er een meid die me shirt wilt uittrekken schaam ik me dood:treuren:

Man man man..

mijn grootste probleem zit bij mijn buik ik heb heel veel moeite om droog te worden rond dit gedeelte mensen die mij zien in een tanktop/shirt denken echt ik loop rond met een dikke sixpack ofzo en dan komt er een meid die me shirt wilt uittrekken schaam ik me dood:treuren:

niets tracken en dan huiliehuilie doen, je vraagt er wel om :o

ja zoals ik al eerder zei als in de bulk merk dat ik wat aankom rondom buikgedeelte geef ik het meteen op en grijp ik naar T3/Clen maar het is ook andersom zo wanneer ik cut en ik zie dat ik gains inlever word ik ook gek dit is mijn grootste fout. Toen ik begon met sporten woog ik 71kg 18jaar ben nu rond 90/91 kg sowieso heel stuk droger want ben vroeger altijd mollig geweest.

Laatst bewerkt:
ja dan ben je toch gewoon dom bezig nie...

blijf maar aankloten

ja zoals ik al eerder zei als in de bulk merk dat ik wat aankom rondom buikgedeelte geef ik het meteen op en grijp ik naar T3/Clen maar het is ook andersom zo wanneer ik cut en ik zie dat ik gains inlever word ik ook gek dit is mijn grootste fout. Toen ik begon met sporten woogde ik 71kg 18jaar ben nu rond 90/91 kg sowieso heel stuk droger want ben vroeger altijd mollig geweest.
Okee

slecht van me maar zo zie je maar blijf een buitenlander.

Wel jammer dat er zoveel gezeur is in deze log, terwijl TS wel eerlijk is. Hij zegt wat hij doet, ook al voelt die commentaar aankomen.

Aan de andere kant ook jammer dat goed bedoelde tips zo vaak herhaald moeten worden voor er iets mee wordt gedaan. Voeding tracken bijvoorbeeld.

Ik sta volledig neutraal, zoals Zwitserland in de WO I

Wel jammer dat er zoveel gezeur is in deze log, terwijl TS wel eerlijk is. Hij zegt wat hij doet, ook al voelt die commentaar aankomen.

Aan de andere kant ook jammer dat goed bedoelde tips zo vaak herhaald moeten worden voor er iets mee wordt gedaan. Voeding tracken bijvoorbeeld.

Ik sta volledig neutraal, zoals Zwitserland in de WO I

Het zou juist jammer zijn als dat niet gebeurd.

Er worden continue meer middelen ingezet om de verwaarlozing van voeding op te vangen, dit is een neerwaartse spiraal.
Ik hoop dat iedereen lekker blijft zeuren, ook al is de kans klein dat ts er iets mee doet voordat hij gezondheidsklachten krijgt....doen alsof je neus bloed omdat dat ts eerlijk is, is een slechtere keus.

Meer middelen ingezet klopt in t verleden zeker maar ben er achter gekomen meer is niet altijd beter in de toekomst zal ik het anders aanpakken.

Terug
Naar boven