Fitness Seller

Kastnation 2020

Je hele look verandert uiteindelijk op HGH. Alles wordt ronder en voller en "mooier". Ik ben nu maar heel iets zwaarder en een procentje of 2 droger dan grofweg ene jaar geleden ( zonder HGH toen ) maar het verschil in uiterlijk is echt niet te beschrijven imo en 't valt mensen ook op.

Of het het geld waard is vraag ik mezelf ook wel 's af. In principe heb ik er niet zoveel aan behalve dat ik 't zelf heel erg leuk vind en in dat opzicht is het me het wel waard. Als ik echter ga nadenken wat ik had kunnen doen met 't geld wat ik er aan heb uitgegeven, tja. Dat doe ik liever niet :P

Haha zo ervaar ik het ook.. Die duizenden euro's van de afgelopen jaren zijn leuke vakantie's of een leuke cabrio voor in de zomermaanden.. Niet te lang bij stilstaan :o

@Punjab en @TallAndSmal : merken jullie veel verbetering op gebied van huid/haar? Of beperkt het zich tot een look die je met AAS niet kan benaderen. Ook niet met tren?

@Punjab en @TallAndSmal : merken jullie veel verbetering op gebied van huid/haar? Of beperkt het zich tot een look die je met AAS niet kan benaderen. Ook niet met tren?

Tren heb ik al in geen jaren aangeraakt dus dat weet ik zo niet meer haha. M'n haar was altijd al vol en dik en dat is niet verandert. Het is hooguit meer geworden, m'n rug, borst en eigenlijk hele lichaam is zwaar behaard als ik er niks aan doe. Qua huid verbeterde dit in het begin zichtbaar. Zacht mooi babyhuidje. Heb de laatste maand of 2 ineens juist een heel droge huid, geen idee waarom dat is maar zal niet aan de HGH liggen lijkt me.

Ik deed/ga het weer doen vooral voor de look. Maar die look hou je ook wel vast als je stopt met de GH (althans na 3 jaar GH is dat bij mij het geval).

Op GH:
- Nagels worden sterker en groeien sneller
- Haar wordt dikker en groeit sneller
- Huid is zachter (goed merkbaar bij de ellebogen waar dit normaliter uitgedroogd en gerimpeld is)
- Op den duur een bredere kaaklijn

Dat zijn een beetje de fysieke veranderingen die ik heb kunnen waarnemen, er zijn er vast nog meer, maar het is maar net wat opvalt of waar je op let.

Tren heb ik al in geen jaren aangeraakt dus dat weet ik zo niet meer haha. M'n haar was altijd al vol en dik en dat is niet verandert. Het is hooguit meer geworden, m'n rug, borst en eigenlijk hele lichaam is zwaar behaard als ik er niks aan doe. Qua huid verbeterde dit in het begin zichtbaar. Zacht mooi babyhuidje. Heb de laatste maand of 2 ineens juist een heel droge huid, geen idee waarom dat is maar zal niet aan de HGH liggen lijkt me.

Meer lichaamsbeharing komt door AAS en absoluut niet door GH, de kwaliteit van je haar kan er wel door verbeteren.

Dat je nu ineens een drogere huid hebt kan aan heel veel dingen liggen die los staan van de GH, of je hebt slechte GH te pakken :D

• Topic Starter Topic Starter
ben echt wel benieuwd wat het mij zal opbrengen de komende jaar.

wondjes genezen wat sneller , slaap is bij meestal wat beter
Meer lichaamsbeharing komt door AAS en absoluut niet door GH, de kwaliteit van je haar kan er wel door verbeteren.

Dat je nu ineens een drogere huid hebt kan aan heel veel dingen liggen die los staan van de GH, of je hebt slechte GH te pakken :D
hgh verslechterd alleen je huid, als je een auto imuun stoornis/aandoening hebt waarbij je al kan spreken van een versnelde cel vernieuwing ( bv psoriasis cel vernieuwing vind bij hun in 7 a 8 dagen plaats ipv de 27 geloof ik ) .
is toevallig wat ik er van weet . het verschil is van twee kleine plekjes naar een korstige witte elleboog . Verder klopt het helemaal wat je zegt zoals gewoonlijk

ik slaap altijd goed dus daar haal ik sowieso niks uit:(

Zijn er ook mensen hier die hgh only zetten?
Ben erg benieuwd wat mensen daar van vinden geld verspilling of wel de moeite waard?

Geld verspilling en onverstandig op de langere termijn.

hgh zonder aas? of met, zonder heb je er niks aan natuurlijk alleen vetverbranding

-

Laatst bewerkt:
Je cruised momenteel? Apart dat je zo extreem vochtig bent.

Je cruised momenteel? Apart dat je zo extreem vochtig bent.

Slin + een overdaad aan carbs maakt je vochtig af. Althans, dat doet 't bij mij. Voor mij de reden dat ik, als ik Slin pak, het hooguit rond de training doe en geen carbs eet tot ongeveer 1.5 uur pre workout ( train als het even kan tegen 17.00 meestal )

Vind de vocht wel mee vallen

Wahahaha heb echt vandaag en gister commentaar over gehad toevallig van me moeder/vriendin/vrienden ik ben ziek momenteel veel slijm wat ik ophoest.

ik kan echt niet wachten totdat ik aan de test/tren/mast ga met daarnaast gh/slin echt die look die ik in februari 2018 had op tren mis ik.

Kan je het hele jaar wel tren gebruiken..
want zodra je er mee stopt is die tren look ook zo weer weg heb ik gelezen

Terug
Naar boven