- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had 't idd de 1e en 2e week ook met de geno. 3e week de gewrichten iete Nu alleen armen die nachts beginnen te tintelen.
Gaat prima ik zit nu op 250 test pw daarnaast 4iu gh heb de slin eruit gegooit zal de komende tijd nog gaan cruisen.
Vandaag precies 3 weken aan de gh echt ontzettend veel last van kramp in me handen tintelingen en slapende handen... maar dan meen ik echt echt erg soms word ik er gewoon wakker van. Wat ik tot nu toe merk met de gh is buikvet wat echt weg trekt ben een kilo verloren sinds 3 weken door de gh me eetlust trekt weg echt bizar, ik hoop er uiteindelijk wel een dikke look aan over te houden probeerd iig zoveel mogelijk eiwitten te eten en elke maaltijd bestaat uit zoveel mogelijk eiwit.
2.2 - 2.4 gram eiwit per kg is zat. De rest kan je gebruiken voor wat meer carbs.
Hoe is je shape nu je van de slin af bent? Vermoed icm minder honger dat je weer wat droger/minder vochtig staat nu
De extra voeding voor je slin laat je nu hopelijk ook weg?
Vandaag tattoo laten zetten moet volgend week weer word weinig trainen de komende tijd legs only..... hele arm vol gelijk vandaag bijna 3 uurtjes gelegen pfff.