XXL Nutrition

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
Vaak zat met tren gekuurd maar wissel na een tijdje altijd van compound. Zodat er wat nieuwe stoffen in het lichaam komen:D

Niet voor 1 rm gegaan uiteindelijk 4x150kg kunnen bankdrukken :(

Wel 4x10x60/60 dumbell press kunnen pakken.

Netjes hoor.
Wat zet je nu precies aas hgh?

-300 test 4iu gh 5 slin pre 5iu post workout

Test deca oxy was me kuur hiervoor

Nooit eerder gh/slin gezet vanaf zaterdag begonnen 10e dag momenteel

vannacht wakker geworden van de pijn in me handen:D geloof dat die GH zijn werk doet, hoor hier en daar van mensen dat ik aan het groeien ben dus gaat de goede kant op.

zaterdag precies 2 weken bezig.

Laatst bewerkt:
Ik had 't idd de 1e en 2e week ook met de geno. 3e week de gewrichten iete Nu alleen armen die nachts beginnen te tintelen.

Hoe gaat het bij jou?
Zit momenteel op de 3 iu pd
1,5 ochtends 1,5 voor het slapen
500 test 500 bold pw
Zit nu eind week 7. Bij week 9 naar de 750 bold.

Wellicht naar de 4iu genot PD maar daar twijfel ik nog over

Gaat prima ik zit nu op 250 test pw daarnaast 4iu gh heb de slin eruit gegooit zal de komende tijd nog gaan cruisen.

Vandaag precies 3 weken aan de gh echt ontzettend veel last van kramp in me handen tintelingen en slapende handen... maar dan meen ik echt echt erg soms word ik er gewoon wakker van. Wat ik tot nu toe merk met de gh is buikvet wat echt weg trekt ben een kilo verloren sinds 3 weken door de gh me eetlust trekt weg echt bizar, ik hoop er uiteindelijk wel een dikke look aan over te houden probeerd iig zoveel mogelijk eiwitten te eten en elke maaltijd bestaat uit zoveel mogelijk eiwit.

Gaat prima ik zit nu op 250 test pw daarnaast 4iu gh heb de slin eruit gegooit zal de komende tijd nog gaan cruisen.

Vandaag precies 3 weken aan de gh echt ontzettend veel last van kramp in me handen tintelingen en slapende handen... maar dan meen ik echt echt erg soms word ik er gewoon wakker van. Wat ik tot nu toe merk met de gh is buikvet wat echt weg trekt ben een kilo verloren sinds 3 weken door de gh me eetlust trekt weg echt bizar, ik hoop er uiteindelijk wel een dikke look aan over te houden probeerd iig zoveel mogelijk eiwitten te eten en elke maaltijd bestaat uit zoveel mogelijk eiwit.

Wat versta je onder zoveel mogelijk eiwitten? Hoeveel gram?

Als massa je doel is zou ik meer focussen op carbs en micronutrienten zoals kalium wat een belanrijke rol speelt bij het gebruik van HGH

Eetlust trekt weg op hgh, brah you serious? Ik vreet een halve koe per dag op hgh als ik niet oppas :p

Die kramp hebben genoeg mensen je hier in je topic voor gewaarschuwd. Tja, wie ze billetjes verbrandt, moet op de blaren zitten.

Carbs zou ik me ook iets meer op focussen if mass is the goal :flexbiceps:

Ja weet niet of het door de slin komt of door de gh maar echt de eerste week eette ik als een dier maar nu bijna 3 weken verder trekt het behoorlijk weg.

Probeer bij elke maaltijd wel een 40gram eiwit naar binnen te krijgen dat zou uitkomen rond de 250/280 gram per dag.

2.2 - 2.4 gram eiwit per kg is zat. De rest kan je gebruiken voor wat meer carbs.

Hoe is je shape nu je van de slin af bent? Vermoed icm minder honger dat je weer wat droger/minder vochtig staat nu

2.2 - 2.4 gram eiwit per kg is zat. De rest kan je gebruiken voor wat meer carbs.

Hoe is je shape nu je van de slin af bent? Vermoed icm minder honger dat je weer wat droger/minder vochtig staat nu

Zeker minder vocht en zeker droger heb 2 weken slin gezet maar wil straks weer oppakken wanneer ik blast.

De extra voeding voor je slin laat je nu hopelijk ook weg?

Voeding tracken gebeurt volgens mij nog steeds niet, dus wat vraag ik ook eigenlijk :D

Allemaal natte vinger werk

Vandaag tattoo laten zetten moet volgend week weer word weinig trainen de komende tijd legs only..... hele arm vol gelijk vandaag bijna 3 uurtjes gelegen pfff.

Daar gaan je gains.

Terug
Naar boven