Fitness Seller

Kastnation 2020

waarom niet vandaag?

Het zou juist jammer zijn als dat niet gebeurd.

Er worden continue meer middelen ingezet om de verwaarlozing van voeding op te vangen, dit is een neerwaartse spiraal.
Ik hoop dat iedereen lekker blijft zeuren, ook al is de kans klein dat ts er iets mee doet voordat hij gezondheidsklachten krijgt....doen alsof je neus bloed omdat dat ts eerlijk is, is een slechtere keus.

Hier heb je ook wel een punt, toegegeven uiteraard. Maar ik kan me ook voorstellen dat TS straks niet meer verder logt, omdat het elke keer een storm van kritiek is, ondanks het vaak wel terecht is. De manier waarop dit gebeurt, vind ik persoonlijk even vaak overdreven

wat ik lastig vind is om hem constant te zien twijfelen en rotzooien ..ondanks dat ik zelf niet snel insuline zou proberen leek het mij een interessant proces

Haha ja, net zo veranderlijk als het weer in NL :p

Maak eens een fullbody shot

• Topic Starter Topic Starter
Vanochtend 1 uur voor me wekker wakker geworden ontzettende tintelende/gevoelige vingers aan me rechterhand.

Beter hgh dosering verlagen en dan voorzichtig terug verhogen. Je bent gestart op 4iu direct? Da’s vragen om problemen man.

problemen denk je? het is niet echt dat het in de weg zit eerlijk gezegd.

6:20 2iu HGH
6:40 5iu SLIN
16:50 2iu HGH
17:10 5iu SLIN

Ik weet het echt niet man ik heb nooit echt alles laten meten ooit keertje vetmeting etc etc maar dat is al zo lang geleden haha

-

Laatst bewerkt:
vanavond maar eventjes bicep/kuiten/buik knallen ongelofelijke spierpijn de laatste dagen.

Terug
Naar boven